יוניון מוטורס: 33,000 מכוניות טויוטה בישראל - למוסך

ביום ה' האחרון הודיעה החברה כי רק 4,500 ישראלים הנוהגים בטויוטה ייקראו לתיקון ולהחלפת דוושת התאוצה ■ אתר החברה בישראל עדיין לא מאפשר בדיקה מהירה לפי מספרי רכב ■ אתר יד2: הביקושים לדגמי טויוטה יד שנייה ירדו בכ-55% בממוצע בתוך שבוע

כ-33 אלף כלי רכב יידרשו לתיקון "התקלה הקטנה" ברכבי טויוטה. החברה מסרה כי הטיפול יבוצע ללא חיוב ויימשך 30 דקות.

ביום ה' האחרון הודיעה החברה כי 4,500 ישראלים הנוהגים בטויוטה ייקראו לתיקון מכוניתם ולהחלפת דוושת התאוצה (גז). יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, קיבלה את מספרי השלדות של מכוניות בישראל הנדרשות לתיקון בדגמים: אוריס, יאריס, וורסו ואוונסיס. הדגם הפופולרי, טויוטה קורולה לא ייקרא למוסכים.

כזכור, טויוטה דיווחה כי התופעה של דוושה "קשה" או דוושה "דביקה" מופיעה רק במקרים מאד נדירים כתוצאה מהשחיקה במנגנון הדוושה וקריאת השירות היא בגדר "פעילות מונעת" כדי להבטיח בטיחות גבוהה בכל רכבי טויוטה.

"החלק הנדרש לביצוע קריאת השירות הינו חלק מתכתי קטן", מסרה החברה. החברה מסרה שוב כי בכוונתה להקים מאגר באתר האינטרנט בו הלקוחות יוכלו לחפש על פי מספר רישוי ו/או מספר שילדה האם הרכב זקוק לתיקון.

ביום ה' האחרון דיווחה יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, כי התקבלו 4,518 מספרי שילדה של מכוניות, אך הדגישה כי הרשימה אינה סופית. עד כה קראה טויוטה לכ-5.3 מיליון מכוניות ברחבי העולם לסור למוסכים לצורך התיקון.

עוד מסרה החברה ביום ה', כי בכוונתה להקים מאגר באתר האינטרנט בו הלקוחות יוכלו לחפש על פי מספר רישוי ו/או מספר שילדה האם הרכב זקוק לתיקון. יש לציין כי מאגר כזה עדיין אינו זמין לשירות הגולשים באתר טויוטה ישראל.

אתר יד2 דיווח כי מאז הודיעה טויוטה על תקלה בדוושת הגז, ירדו הביקושים לדגמי טויוטה יד שנייה השונים בכ-55% בממוצע בתוך שבוע.

על פי הנתונים, בשבוע שבין ה-22.1.10 ל-28.1.10, עמד מספר החיפושים לרכבי טויוטה באתר יד2 על 29,296. בשבוע שבין ה-29.1.10 ל-4.2.10, לעומת זאת, ירד מספר החיפושים לרכבי טויוטה באופן דרסטי, ל- 13,195, ירידה של כ- 55% בממוצע.