מילאן עוזבת את Bwin לטובת "אמירייטס"

חברת התעופה של איחוד האמירויות תהפוך לספונסרית החולצה של הרוסונרי עבור 60 מיליון אירו ל-4 עונות ■ מצטרפת לארסנל, פ.ס.ז' והמבורג שכבר חתומות עם "אמירייטס"

חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, "פליי אמירייטס", מרחיבה את היקף הפרסום שלה בעולם הכדורגל: חתמה עם מילאן האיטלקית על הסכם חסות חולצה, שייכנס לתוקף החל מהעונה הבאה, בשווי 60 מיליון אירו עד סוף 2013/14 (כ-15 מיליון אירו בשנה).

"פליי אמירייטס", שמעניקה חסויות חולצה גם לארסנל האנגלית (בנוסף לחסות שמית על האצטדיון), פריס סן ז'רמן הצרפתית והמבורג הגרמנית, תגדיל את היקף הסכומים שתשלם למילאן במידה והקבוצה תשיג הצלחות יוצאות דופן בסרייה A ובצ'מפיונס ליג. הרוסונרי יפסיקו כתוצאה מההסכם החדש את החסות שלהם עם חברת ההימורים האוסטרית BWIN.

בעקבות ההסכם, תהפוך מילאן לקבוצה שמקבלת את הסכום החמישי בגובהו בעולם הכדורגל מחסויות חולצה. במקום הראשון באיירן מינכן, שהאריכה בתחילת העונה את החסות שלה עם חברת התקשורת T-Home עבור 25 מיליון אירו בעונה; יחד עם באיירן ממוקמת ריאל מדריד, שמקבלת סכום דומה מ-BWIN; אחריה ליברפול, שתקבל החל מהעונה הבאה 22.5 מיליון אירו בעונה מבנק סטנדרד צ'ארטרד; במקום הרביעי מנצ'סטר יונייטד, שתקבל החל מהעונה הבאה 21.5 מיליון אירו מגוף השירותים הפיננסיים האמריקני AON. מילאן, כאמור, תתפוס את המקום החמישי, ובמקום השישי תהיה צ'לסי - עם 12 מיליון אירו בעונה מענקית האלקטרוניקה סמסונג.