שיכון ובינוי חתמה על חוזה גדול בקניה בהיקף כ-210 מיליון דולר

החוזה כולל שיקום וסלילה של כביש באורך כ-135 ק"מ, שהוא אחד מעורקי התנועה הראשיים בפרוזדור התחבורה הצפוני של קניה ■ הפרוייקט ממומן ע"י הבנק העולמי וממשלת קניה, והוא צפוי להימשך כשנתיים וחצי

קבוצת שיכון ובינוי דיווחה היום (ד') על חתימת חוזה גדול בקניה בהיקף של כ-210 מיליון דולר. החוזה נחתם על ידי חברת בת של חברת שיכון ובינוי, אס.בי.אי תשתיות, והוא כולל שיקום וסלילה של כביש Mau Sumit-Kericho-Nyamasaria באורך כ-135 ק"מ, אחד מעורקי התנועה הראשיים, בפרוזדור התחבורה הצפוני של קנייה.

הפרוייקט ממומן על ידי הבנק העולמי וממשלת קניה והוא צפוי להמשך כשנתיים וחצי.

אס.בי.אי תשתיות הינה זרוע התשתיות והבניה הבינלאומית של שיכון ובינוי מקבוצת אריסון. החברה עוסקת בתחומי התשתית, הבינוי והפיתוח בפעילות ברחבי העולם והיא חזרה לפעילות בקניה לפני כ-4 שנים. "פרויקט זה מהווה ציון דרך חשוב בהשגת יעדי שיכון ובינוי- אס.בי.אי בקניה ובמזרח אפריקה בשנים הבאות", אמר מנכ"ל שיכון ובינוי- אס.בי.אי תשתיות, יהודה אלימלך.

מנכ"ל קבוצת שיכון ובינוי, עופר קוטלר, אמר: "חתימת החוזה עם ממשלתת קניה, מצביע על מעמדה המוביל שיכון ובינוי בהקמת פרויקטי תשתיות בעולם, ומשתלב עם יעדיה להוביל את שווקי התשתית הגלובליים".

יצוין כי חוזה זה מצטרף לחוזים אחרים עליהם דיווחה החברה, בשנת 2009, בפעילותה בעולם: הקמת תחנת כוח הידרואלקטרית בגואטמלה בהיקף של כ-200 מיליון דולר, סלילת כביש באורך 300 ק"מ החוצה צפון גואטמלה בהיקף של כ-230 מיליון דולר ותכנון ושיקום כביש באזרביג'אן בהיקף של כ-340 מיליון דולר.