התעשיה הצבאית: צעדים להתמודדות עם הגירעון התקציבי

דירקטוריון התעשייה הצבאית בישיבתו היום אישר את תוכנית ההנהלה ■ בין הצעדים שיישומם יחל בימים הקרובים: הפעלת מיידית של הליך לפרישת 500 עובדים בשנת 2010 מתוך 950 עובדים המיועדים לפרוש

דירקטוריון התעשייה הצבאית, בישיבתו היום (ד'), אישר את תוכנית ההנהלה להפעלת צעדים מיידיים להתמודדות עם הגירעון התזרימי של החברה הצפוי בחודשים הקרובים.

התוכנית אושרה, לאחר שהמשא ומתן המתקיים בין משרדי האוצר, הביטחון לארגון העובדים והסתדרות בנושא רשת הביטחון לעובדים - בתהליך ההפרטה - מצוי בקשיים המעכבים את סיכומה של תוכנית ההפרטה של התעש, ע"פ המתווה שהוסכם על דעת החברה והגורמים הרלוונטיים - משרדי הביטחון והאוצר, רשות החברות, ההסתדרות והעובדים.

בין הצעדים שיישומם יחל בימים הקרובים: הפעלת מיידית של הליך לפרישת 500 עובדים בשנת 2010 מתוך 950 עובדים המיועדים לפרוש וקיצוץ רוחבי בהוצאות תקורה לרבות- שכר הבכירים לא יעודכן בהתאם לעליית המדד (כמקובל בחברות ממשלתיות).

בנוסף לצעדים אלה, דירקטוריון החברה פנה לכל הצדדים בבקשה לקדם את תוכנית ההפרטה שנדונה בשנה האחרונה וציין כי תוכנית ההפרטה שעליה שקדו הצדדים בשנה האחרונה- היא התוכנית הנכונה, שאותה יש ליישם במטרה להבריא את החברה.