השר אדלשטיין מציע את סאבלימינל כחבר מליאת רשות השידור

בנוסף הציע אדלשטיין גם את קובי אוז ונמרוד לב כחברי מליאה ■ מינויו של יו"ר רשות השידור המיועד, אמנון דיק, מתעכב לאור אי-היכולת להשלים את יתר חברי המליאה על מנת להציגם יחד לממשלה

השר יולי אדלשטיין מציע את הראפר סאבלימינל כחבר מליאת רשות השידור - כך הודיע היום (ה') השר בהודעה לעיתונות שיצאה מלשכתו. בנוסף הציע אדלשטיין גם את קובי אוז ונמרוד לב.

מינויו של יו"ר רשות השידור המיועד, אמנון דיק, מתעכב לאור אי-היכולת להשלים את יתר חברי המליאה על מנת להציגם יחד לממשלה.

מדובר בסבב מועמדים שלישי שמציג השר אדלשטיין, הממונה על רשות השידור. במסגרת זו מועברים שמות של מועמדים להיוועצות עם 132 הארגונים.

בסבב זה שיבץ השר יותר אנשי רוח ואקדמיה במקום אנשי התקשורת שנפסלו על-ידי ועדת שפניץ. הרשימה כוללת גם 7 מועמדים לא יהודים.

"לאחר 3 סבבים ותקופה ארוכה ולא פשוטה של איתור מועמדים ראויים, אני מאמין כי הרכב מליאת רשות השידור, בסופו של התהליך, יהיה מאוזן וייתן ביטוי ראוי לפסיפס הציבורי של ישראל בהתייחס למגדר, מגזר, לאום, דת ומוצא", מסר אדלשטיין. "מר דיק, היו"ר המיועד, הוא לטעמי האדם שמסוגל לנצח על המליאה ולהוביל רפורמה מקיפה ברשות השידור. בנוסף, הוא בעל ניסיון מוכח וכישורים נדרשים על-מנת לעמוד במשימה קשה זו".

לדברי אדלשטיין, "השאיפה שלי היתה להרכיב מליאה שתייצג מגוון רחב של דעות, עמדות ותרבויות בחברה הישראלית, וכן שילוב מתבקש של אנשים בעלי ניסיון וותק לבין נציגים בעלי כישרון ואנרגיה של הדור הצעיר המייצג גם את התרבות הפופולרית. אני מצפה כי אלה שייכללו במליאה יקדישו מזמנם, ממרצם ומניסיונם בעיצובו מחדש של השידור הציבורי".