המשטרה הודיעה על ביטול חצאי גמר גביע המדינה בכדורסל

זאת בשל סירוב האיגוד לסמן את האוהדים כדרישתה עם צמידים ■ יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, הנחה את היועצים המשפטיים של האיגוד לתקוף את ההחלטה: "דרישות הזויות הנהוגות במשטרים אפלים"

משטרת ישראל הודיעה היום (ו') לעיריית ת"א ולחברת "היכלי הספורט", המפעילה את היכל נוקיה, כי היא מבקשת לבטל את קיומם של משחקי חצי גמר הגביע בכדורסל שאמורים להתקיים ביום שני (מכבי ת"א - ברק נתניה ובני השרון - עירוני אשקלון). זאת בשל סירוב האיגוד לסמן את האוהדים כדרישתה.

בהודעה מטעם המשטרה נמסר: "הגשנו בקשה לפיה יסומנו בסרט ויתוייגו באמצעות צמיד שאינן ניתן להסרה ולהעברה קהל הצופים היושב בחלקו התחתון של היכל הספורט, וכל זאת על מנת להבטיח את שלומם של קהל הציבור שיפקוד את היכל הספורט באירוע".

יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, הנחה את היועצים המשפטיים של האיגוד לתקוף את ההחלטה באופן מיידי, גם באמצעות פנייה לבתי המשפט. שני אמר: "במשטרת ישראל התבלבלו ככל הנראה ואין להם מה לעשות מעבר להמצאת דרישות הזויות הנהוגות במשטרים אפלים. חבל שהמשטרה נלחמת באוהדים בכל דרך אפשרית כאילו היו עבריינים מועדים, במקום לעזור להם להעביר את המשחקים בהנאה. הנחיתי את כל הגורמים לפעול על מנת להחזיר את הספורט לאוהדים ולהוציאו מידי המשטרה".