פתאל ותשובה הגדילו החזקותיהם בשרתון סיטי טאואר בר"ג

כעת מחזיקות רשת פתאל ואלעד מלונות 50% מהנכס כל אחת ■ רשת פתאל רכשה את ה-16.66% שהחזיקה חברת א. דורי בשרתון סיטי טאואר תמורת 19 מיליון שקל ■ אלעד מלונות רכשה את ה-16.66% של חברת עופר נכסים של תמורת 19 מיליון שקל

מלון שרתון סיטי טאואר ברמת גן עובר לבעלותם המלאה של רשת פתאל בבעלות דוד פתאל ושל אלעד מלונות שבשליטת יצחק תשובה. זאת בעסקת רכישת הזכויות של המחזיקים הנוספים תמורת סכום כולל של 38 מיליון שקל.

רשת פתאל החזיקה עד כה בכשליש מהמלון, הממוקם ברחוב זיסמן שבמתחם בורסת היהלומים. חלק זה נרכש במסגרת העסקה בה רכשה רשת פתאל את אזורים תיירות בשליטת שעיה בוימלגרין, שכללה 12 מלונות בהיקף של 970 מיליון שקל. בעסקה הנוכחית רכשה רשת פתאל את ה-16.66% שהחזיקה חברת א. דורי שבשליטת אורי דורי בשרתון סיטי טאואר תמורת 19 מיליון שקל. כעת מחזיקה פתאל בכמחצית מהנכס.

אלעד מלונות החזיקה עד כה בכשליש מהמלון אולם כעת היא רכשה את ה-16.66% של חברת עופר נכסים של משפחת עופר תמורת 19 מיליון שקל. עתה מחזיקה אלעד מלונות בכמחצית מהמלון.

העסקה משקפת למלון שווי של 114 מיליון שקל. מלון שרתון סיטי טאואר מתנשא לגובה של 40 קומות. הוא כולל 217 דירות בקומות שמעל לקומה ה-18 וכן 167 חדרי מלון וסוויטות. המלון כולל גם אולמות כנסים, מרכז מסחרי ומתקני ספא, בריכת שחייה, מסעדה וטרקלין עסקים.

כזכור, באוגוסט 2008 ניסה איציק טולדנו, ישראלי מפלורידה, לרכוש את המלון כולו אולם המגעים לא הבשילו לכדי עסקה.