נס טכנולוגיות זכתה בחוזה שנתי של 4 מיליון דולר במשרד הפנים

החוזה כולל אופציה להארכה ב-3 שנים נוספות ■ נס תתפעל ותתחזק את תשתית התוכנה והחומרה של משרד הפנים ■ נשיא נס ישראל: "מעמדנו כספק מוביל של שירותי IT בשוק הישראלי הביאו לאחרונה למספר חוזים חדשים"

נס טכנולוגיות זכתה בחוזה מיקור חוץ רב-שנתי, בהיקף של 15 מיליון שקל, משרד הפנים. החוזה כולל אופציה להארכה בשלוש שנים נוספות. במסגרת החוזה, נס תתפעל ותתחזק את תשתית התוכנה והחומרה של משרד הפנים, כולל מערכת "מאור" לניהול משרד, ומערכות האינטרנט והאינטראנט של המשרד.

בנוסף, מרכז התמיכה ללקוחות מיקור חוץ של נס טכנולוגיות ישמש כמרכז התמיכה של משרד הפנים לכ-850 משתמשים פנימיים ב-14 אתרים ברחבי ישראל, וכן ללמעלה מ-1,000 משתמשים חיצוניים ברשויות מקומיות.

"הביצועים הקודמים שלנו ומעמדנו כספק מוביל של שירותי IT בשוק הישראלי הביאו לאחרונה למספר חוזים חדשים", אמר אפי קוטק, נשיא נס ישראל. "אנו נעשה כל מאמץ על מנת לתרום בצורה מירבית להצלחת משרד הפנים, לטובת עובדי המשרד ואזרחי ישראל", הוסיף.

נזכיר כי נס טכנולוגיות הודיעה בשבוע שעבר על זכייה בחוזה מיקור חוץ נוסף לחמש שנים של משרד לקליטת העלייה בהיקף של 42 מיליון שקל, אשר במסגרתו נס תתפעל ותתחזק את מערכות המיחשוב של המשרד, תטמיע מערכות שליטה ובקרה, ותשפר באופן שוטף את רמת השירות על פי אמנת השירות.