רשת קו-אופ ישראל צילמה את סרטי קמפיין הפרסום החדש של הרשת, בכיכובו של הסטנדאפיסט נדב אבוקסיס.
הצילומים התרחשו בשעות הלילה המאוחרות בסניף "מיסטר זול" של הרשת במודיעין, לאחר שהסניף התרוקן מהלקוחות.
על-פי הערכות, אבוקסיס יקבל עבור הקמפיין כ-70 אלף דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.