חבר הוועד המנהל ברשות השידור: לדחות את תוכנית הקיצוצים

יעקב נווה במכתב למנכ"ל הרשות מוטי שקלאר: "נבקש לקבל עלויות מפורטות שייחסכו מכל מהלך, כולל עלויות של החלופות; מה החיסכון בהחלטה להוריד את התוכנית 'מדד יומי' ולשבץ במקומה תוכנית אחרת?"

חבר הוועד המנהל של רשות השידור, יעקב נווה, דורש את דחיית הפעלת תוכנית הקיצוצים ברשות. נווה, פנה למנכ"ל הרשות מוטי שקלאר במכתב בו דרש הסברים להתנהלותו ולשיקולים שהביאו לנקיטה בקיצוצים.

נווה היה חבר הוועד המנהל היחיד שהתנגד לקיצוצים בישיבה שהתנהלה בנושא. "עד לדיון בתוכנית הקיצוצים הנ"ל, נבקש לקבל עלויות מפורטות שייחסכו מכל מהלך ומהלך, כולל עלויות של החלופות", כתב נווה. "מה החיסכון בהחלטה להוריד את התוכנית 'מדד יומי' ובמקומה לשבץ תוכנית אחרת? אבקש לקבל נימוקים מפורטים כיצד ישתפרו וכיצד יתייעלו, לדבריך, התוכניות שבהן החלטת להחליף את העורכים? אבקש לדעת על-פי אילו כללים פעלת לחילופי בעלי התפקידים בתוכניות הנ"ל?"

בסיום מכתבו, בו הוא דורש כי כל העורכים בתוכניות החדשות יישארו בתפקידם, כותב נווה, נציג האמנים: "אוסיף ואביע את אכזבתי העמוקה מדלות תוכניות התרבות והבידור בטלוויזיה בתקופת כהונתך ומהתקציב הזעום שהקדשת לנושא התרבות והבידור, ובנוסף - מהקיצוץ שהגשת בהתבטאויותיך בנושא זה בישיבה האחרונה".

מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר אמר בתגובה כי "הוועד המנהל קיים דיון סגור בנושא, ובסיכומו קיבל את המלצות ההנהלה ואישר אותן".