רשת פתאל משקיעה 5 מיליון שקל בקמפיין ראשון למותג "לאונרדו"

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, יעלה באינטרנט, בטלוויזיה ובעיתונות תחת הסלוגן: "לאונרדו - רשת המלונות מאירופה, עכשיו בישראל"

רשת פתאל יוצאת בקמפיין פרסום ראשון למותג "לאונרדו" בהיקף של 5 מיליון שקל ובאמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, תחת הסלוגן: "לאונרדו - רשת המלונות מאירופה, עכשיו בישראל".

פתאל, שהשיקה את "לאונרדו" כמותג עצמאי של הרשת ב-30 המלונות שהיא מנהלת באירופה, החליטה להחדירו גם לישראל ולהפכו למותג המלונות הגדול בשוק המקומי.

כיום פועלים תחת המותג "לאונרדו" 18 בתי-מלון בישראל, באמצעות 5 תתי-מותג ("לאונרדו פלאזה", "לאונרדו", "לאונרדו אין", "לאונרדו קלאב" ו"לאונרדו בוטיק").

הטמעת המיתוג החדש של הרשת תחת "לאונרדו" תכלול קמפיין פרסום באינטרנט, בטלוויזיה ובעיתונות, ובנוסף יוחלפו גם השילוט ואביזרי הנראות במלונות.

רשת פתאל תמשיך לשמור על צביונה כחברה המנהלת "multi brands", בהם מותגים בינלאומיים מובילים - מרידיאן, קלאב מד, גולדן טוליפ ומותג הבית הנוסף של פתאל - מג'יק.

הרשת בישראל כוללת כיום 7,500 חדרי אירוח ב-29 מלונות ומעסיקה 7200 [עובדים. באירופה מחזיקה פתאל 30 מלונות תחת המותג "לאונרדו", הפרוסים בגרמניה, שוויץ ובלגיה.