אילן בן-דב מממש בטאו: המניה נופלת 20% והאופציה 44%

בן-דב מכר כ-19% ממניות החברה, ביחד עם 30 מיליון כתבי אופציה מסדרה 10 בתמורה לכ-15 מיליון שקל ■ בכוונתו להציע לדירקטוריון לבצע הנפקת מניות בדרך של זכויות, כאשר חלקו בניצול הזכויות לא יפחת מהתמורה האמורה

מניית טאו קורסת וכך גם האופציה שלה - זאת לאחר שבעל השליטה בחברה, אילן בן דב, דיווח כי מכר 30 מיליון מניות וכתבי אופציה של החברה בעסקה מחוץ לבורסה.

עפ"י הודעת החברה לבורסה, בן-דב מכר לשלומי שני מניות טאו המהוות כ-19% מהחברה, במחיר של 49 אגורות למניה - 7.5% נמוך ממחיר הפתיחה של המניה בבורסה היום. זאת, ביחד עם 30 מיליון כתבי אופציה מסדרה 10 בתמורה לכ-15 מיליון שקל.

בן-דב הודיע כי בכוונתו להציע לדירקטוריון החברה לבצע הנפקת מניות בלבד, בדרך של זכויות, כאשר חלקו בניצול הזכויות לא יפחת מהתמורה האמורה ובמחיר למניה בהצעת הזכויות שלא יפחת מ- 0.50 שקל למניה. לאחר השינוי, בן-דב מחזיק ב-61.66% ממניות טאו.

בתגובה כאמור, מניית טאו צונחת בכ-20% בבורסה בת"א ואופציה מסדרה 10 של החברה קורסת בכ-44% במחזורים גדולים.

טאו, נזכיר, נקלעה בשנים האחרונות לקשיים בעקבות המשבר הגלובלי. החברה סיימה את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם הפסד של 82.2 מיליון שקל, שנבע ברובו מהוצאות מימון גבוהות. באחרונה מימשה החברה מניות אזורים שהיו ברשותה וחדלה להיות בעלת עניין בחברה.