בעקבות השביתה בלופטהנזה: שיבושים בטיסות בקו לישראל

על-פי הודעת החברה יבוטלו במהלך השבוע הקרוב 5 טיסות בקו ת"א-פרנקפורט

בעקבות השביתה עליה הכריזו טייסי חברת התעופה לופטהנזה צפויים שיבושים וביטולים בטיסות לופטהנזה בקו לישראל וממנה. הטייסים ישבתו בין התאריכים 22-25 בפברואר בשבוע הבא.

על-פי הודעת החברה יבוטלו במהלך השבוע הקרוב 5 טיסות בקו תל-אביב-פרנקפורט: טיסה מספר 686 מפרנקפורט לתל-אביב וטיסה מספר 687 מתל-אביב לפרנקפורט, בין ה-22-25 בפברואר, בימים שני, שלישי, רביעי וחמישי הקרובים. בנוסף, צפויה להתבטל טיסת הלילה מפרנקפורט לארץ שמספרה 690 ביום שלישי ה-23 בפברואר, וטיסת הבוקר לפרנקפורט שמספרה 691 ביום רביעי ה-24 בפברואר.

טיסות לופטהנזה בקו מינכן-תל-אביב צפויות לפעול כסדרן, כמו גם טיסה מספר 690 מפרנקפורט לתל-אביב בימים שני, רביעי וחמישי, וטיסה מספר 691 מתל-אביב לפרנקפורט בימים שני, שלישי וחמישי.

מהחברה נמסר כי מידע מעודכן על מצב הטיסות וביטולים צפויים, גם של טיסות המשך, ניתן לקבל באתר האינטרנט של לופטהנזה (www.lufthansa.com) ובמוקד הטלפוני של החברה בישראל שמספרו 1-800-937-1-937.

נוסעים אשר הוזמנה עבורם טיסה לתאריכים בתקופת השביתה המתוכננת יכולים לשנות את מועד הטיסה למועד אחר, ללא חיוב כספי. זאת אם כרטיס הטיסה הוצא לפני ה-18 בפברואר ואם הם מתכוונים לטוס לפני ה-31 במאי, מבלי לשנות את מסלול הנסיעה המקורי שלהם.

ההחלטה על השביתה התקבלה לאחר שאיגוד הטייסים (VC) של גרמניה והנהלת לופטהנזה לא הגיעו להסכמות במשא-ומתן שמתנהל בין הצדדים.

"בנוסף לדרישת הטייסים לשמור על בטחון תעסוקתי, הועלתה מצידם דרישה לקבל זכויות בנושאים שונים, שמשמעותן התערבות בניהול החברה, ודרישה זו אינה מתקבלת על הדעת", נמסר בהודעת החברה. "לופטהנזה קוראת לאיגוד הטייסים לשקול את טובת החברה ונוסעיה ולבטל ללא דיחוי את ההחלטה לפתוח בשביתה".