הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פירסמה היום (א') את נתוני המכירות של רשתות השיווק בחודשים נובמבר 2009 עד ינואר 2010.
על-פי הנתונים, נרשמה עלייה של 7.8% בסך המכירות ברשתות השיווק - זאת בהמשך לעלייה של 4.5% בחודשים אוגוסט-אוקטובר 2009. בפידיון של רשתות המזון נרשמה עלייה של 7.9% בחישוב שנתי, בהמשך לעלייה של 2.8% בחודשים אוגוסט-אוקטובר 2009.
נתונים אלה משמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית בישראל, והם מקדימים בחודש את הנתונים של פדיון המסחר הקמעונאי ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם כאינדיקטור נוסף לצריכה.
כן פירסמה הלמ"ס כי בשנת 2009 נרשם גידול של 4.2% בהיקף הפדיון של רשתות השיווק בהשוואה לשנת 2008, וגידול של 3.9% בפדיון של רשתות המזון.
כמו כן, נרשם גידול במחירים קבועים בהיקף הפדיון של הרשתות המתמחות במוצרים השונים: 2.1% ברשתות הטקסטיל וההלבשה ו-7.3% ברשתות של מוצרי הקוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה, הכלולים בסעיף השונות של מוצרי הצריכה. מכירות הדלק עלו בשנת 2009 ב-4.7%.
ברשתות השיווק הכוונה לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני-קיימא, כלי בית ו"שונות", מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה. פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.