נציגי פייסבוק מגיעים לישראל במסגרת השת"פ עם נענע10

מארק קאוון, ראש מכירות שווקים חדשים אירופה מזה"ת ואסיה, וטרוור ג'ונסון, ראש תכנון ואסטרטגיה של אירופה מזה"ת ואסיה, מגיעים בתחילת שבוע הבא לישראל, על רקע ההסכם שנחתם בין נענע10 לפייסבוק

נציגי פייסבוק מגיעים לישראל. מארק קאוון, ראש מכירות שווקים חדשים אירופה מזה"ת ואסיה, וטרוור ג'ונסון, ראש תכנון ואסטרטגיה של אירופה מזה"ת ואסיה, מגיעים בתחילת שבוע הבא לישראל, על רקע ההסכם שנחתם בין נענע10 והרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, במסגרתו נענע10 תשווק את כלל מוצרי פייסבוק למפרסמים הישראליים.

במהלך שהותם ייפגשו השניים עם בכירי המפרסמים והפרסומאים בישראל, על מנת להציג את כלי הפרסום החדשים של פייסבוק במקביל לשיווקם במדינות שונות ברחבי העולם.על פי סקר TIM לינואר, פייסבוק מדורג במקום ה-3 בקרב האתרים הפופולריים ביותר בישראל, עם שיעור חשיפה שבועי של (59.8%), המשקפים 2.3 מיליון גולשים מדי שבוע.

לדברי גיא אליאב, מנכ"ל נענע10, "פלטפורמת השיווק והפרסום של פייסבוק בישראל מתחילה את דרכה, והיא תציג בפני מפרסמים את הפתרונות היעילים ביותר לקמפיינים שלהם על ידי נציגי פייסבוק העולמית שמגיעים לישראל. אני מאמין שבתוך זמן קצר כל קמפיין פרסומי בישראל יקציב חלק לפעילות פרסומית בפייסבוק".