תקציב הפרסום של מכללת וינגייט בהיקף כ-3 מיליון ש' יצא למכרז

לשלב הראשון ניגשו 12 משרדים, ובשלב המצגות מתמודדים יורו, בריקמן ובילצקי

תקציב הפרסום של מכללת וינגייט בהיקף של כ-3 מיליון שקל יצא למכרז - כך נודע ל"גלובס". לצורך בחירת משרד הפרסום דרשה המכללה תנאי סף שכללו בין היתר את האפשרות לתת שירות של 360 מעלות - כלומר: יכולות קריאייטיב, פלנינג, מדיה, אינטרנט וכדומה.

עוד נודע ל"גלובס" כי לשלב הראשון שכלל את בחינת תנאי הסף ניגשו 12 משרדי ביניהם: גליקמן-נטלר-סמסונוב, גלר-נסיס, ויורו ת"א. מקבוצת אדלר- חומסקי ניגשו שני משרדים: המשרד החיפאי שפי והמשרד המגזרי טריו, כמו כן ניגשו משרדים קטנים נוספים כגון לין&לין, פוקס אנד פרנדס, בילצקי ועוד.

לאחר הסינון הראשוני הוחלט כי משרדי הפרסום שישתתפו במכרז וייקחו חלק בשלב המצגות שכולל הצגת משרד ופתרונות אסטרטגיים למכללה יהיו גליקמן-נטלר-סמסונוב, בריקמן, יורו ת"א ובילצקי. בשלב זה החליט גליקמן- נטלר-סמסונוב לחזור בו ולא לקחת חלק במכרז כך שנותרו שלושה מתמודדים. לאחר מכן צפויה ועדת המכרזים של המכללה להתכנס ולהכריע מי המשרד שיקבל את התקציב.

מכללת וינגייט הינה מכללה עצמאית המוכרת על-ידי המועצה להשכלה גבוהה. המכללה עוסקת בתחומי החינוך הגופני ומעניקה תואר ראשון ושני בתחומים הקשורים לכך. מלבד זאת היא מפעילה בית ספר להשתלמויות שונות. עד עתה טיפל בתקציב הפרסום שלה משרד הפרסום יורו ת"א. אולם מאחר והמועצה להשכלה גבוה קבעה לאחרונה כי הגופים הכפופים לה ינהלו מכרזים מסודרים על תקציבי הפרסום שלהם יצאה המכללה למכרז מסודר.

כשליש מהתקציב צפוי להיות מופנה לפרסום באינטרנט והיתרה לפרסום בעיתונות.

במכללת וינגייט אישרו את הידיעה ומסרו בתגובה כי ההחלטה לחייב גופים כמו המכללה לצאת למכרז התבררה כהחלטה שהעשירה את המכללה בידע: "עד עתה", אמר אחד הבכירים במכללה, "נבחרו משרדי פרסום בדרך כלל על סמך היכרויות אישיות. המכרז הרחיב את אופקינו וחשף אותנו לידע שלא היינו מודעים לו בעבר".