"ליגת העל" של "גלובס": אפי רוזנהויז מקום 1 בשכר; גיל אגמון שני

רף הכניסה לרשימת 25 מקבלי השכר הגבוה ביותר עומד כרגע על עלות שכר של 100 אלף שקל בחודש ■ למרות שמספר החברות שהגישו דו"חות שנתיים עד כה עדיין נמוך, ניתן לקבל מהבודדים שכן פורסמו את התחושה כי 2009 תהיה עוד שנת גאות בשכר המנהלים

למרות שמספר החברות שהגישו דו"חות שנתיים עד עכשיו עדיין נמוך, ניתן לקבל מהבודדים שכן פורסמו את התחושה כי 2009 תהיה עוד שנת גאות בשכר המנהלים, ובמקרה "הגרוע" לא תשקף ירידה לעומת נתוני 2008.

ואכן, מבט על רשימת "ליגת העל" של "גלובס" (25 מקבלי השכר הגבוה ביותר) מוכיח זאת. נכון לרגע זה עומד בראש הדירוג אפי רוזנהויז, מנכ"ל רשת שופרסל , שעלות שכרו החודשית אשתקד הייתה 738 אלף שקל. שוב, עלות חודשית. סביר להניח שגם בימים הקרובים ישמור רוזנהויז על מקומו, אך עם "מבול" הדו"חות שייפול עלינו לקראת סוף מארס הוא יידחק כנראה למקומות נמוכים יותר.

במקום השני התמקם גיל אגמון, מנכ"ל דלק רכב והאיש שהפך את החברה לפרת המזומנים של קבוצת דלק. עלות שכרו של אגמון עמדה אשתקד על 345 אלף שקל בחודש. בנוסף אליו, עברו את רף ה-300 אלף שקל בחודש גם שני היו"רים המשותפים של שופרסל, רפי ביסקר ושולם פישר.

כמו בשנים קודמות, גם השנה למערכת הבנקאית יש נוכחות דומיננטית ב"ליגת העל", וזו עומדת כרגע על חמישה נציגים, בדומה לנציגות ששלחו דלק רכב ושופרסל. וואלה - פורטל האינטרנט - הצליח להכניס לרשימה את המנכ"ל, אילן ישועה, שעלות שכרו אשתקד הייתה 185 אלף שקל בחודש.

נכון להיום, פורסמו בסך הכול 23 דו"חות שמפרטים את עלות שכרם של קרוב למאה איש. כפי שניתן לראות בטבלה, רף הכניסה לרשימה עומד כרגע על עלות שכר חודשית של 100 אלף שקל.

22
 22