ארז מיטל מונה לסמנכ"ל קריאייטיב בחברת "לעומק התודעה" - פרסום ושיווק לצעירים.
מיטל (37) שימש ב-6 השנים האחרונות כסמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום JWT. לפני כן שימש כ-4 שנים כקופירייטר בכיר בשלמור-אבנון-עמיחי.
בין היתר טיפל בעבר מיטל בקמפיינים של טרה, סובארו, קופת-חולים מאוחדת ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.