הושלמה עסקת רכישת קרליין ע"י סנו תמורת 85 מיליון שקל

כ-100 סדרנים ואנשי מטה של קרליין יפוטרו ■ עובדי הייצור של קרליין בירוחם ימשיכו לעבוד תחת חברת אמיליה פיתוח, ורוב אנשי השיווק ייקלטו בסנו

4 חודשים אחרי חתימת ההסכם הראשוני, חברת סנו משלימה היום (ב') את רכישת מותגי קרליין מידי אמיליה פיתוח , תמורת 85 מיליון שקל.

סנו הודיעה היום כי תקלוט את מרבית העובדים לשורותיה, אולם למרות זאת כ-100 עובדים צפויים לסיים את עבודתם בחברה לאלתר. בתשובה לשאלה מסר דובר סנו כי מרבית המפוטרים הם סדרנים ואנשי מטה.

בהסתדרות מבהירים היום כי כל עובדי הייצור של קרליין בירוחם ימשיכו לעבוד תחת חברת אמיליה פיתוח. באשר לעובדי השיווק, שיועברו לסנו, נאמר להסתדרות מפי ראשי סנו כי מרביתם של 140 העובדים ייקלטו בחברה.

לפי הסכם עקרונות שאליו הגיעו העובדים עם קרליין, המפוטרים שלא ייקלטו לעבודה בסנו יקבלו תשלום בגובה של 8-12 משכורות בגין הסתגלות.

עובדי השיווק התאגדו באחרונה בהסתדרות ואף הכריזו סכסוך עבודה, מה שתרם ככל הנראה לצמצום מספר המפוטרים.

יצויין כי במסגרת הסכם הרכישה, סנו התחייבה להמשיך לרכוש ממפעלי אמיליה בירוחם את מוצרי קרליין לתקופה של 5 שנים, במטרה להבטיח את המשך העסקתם של עובדי המפעל בירוחם.

יו"ר קבוצת סנו, ברונו לנדסברג, אמר היום: "קבענו לעצמנו יעד לקלוט את מרבית עובדי קרליין, למרות שלא היינו מחוייבים לכך בתנאי העסקה, ומתוך הבנה שטובת ההנהלה היא גם טובתו של העובד. העסקה הזו נותנת ביטחון תעסוקתי לא רק לעובדי קרליין אלא גם לעובדי המפעלים בירוחם המייצרים את מוצרי קרליין".