טאואר מטפסת ב-3% לשיא שנתי: דיווחה על הסכם בקוריאה

ההסכם הינו עם המרכז האקדמי לתכנון שבבים בקוריאה, שמטרתו היא האצת מומחיות תכנון שבבים ייחודיים במדינה ■ טכנולוגיות ייצור השבבים של טאואר ישולבו באוניברסיטאות בקוריאה ויסייעו לסטודנטים

חברת טאואר -ג'אז הודיעה היום על הסכם עם המרכז האקדמי לתכנון שבבים בקוריאה שמטרתו האצת מומחיות תכנון שבבים ייחודיים במדינה. על-פי תנאי ההסכם, יספק המרכז גישה לאוניברסיטאות הקוריאניות לטכנולוגיות המהוות חלק מתהליך הייצור של טאואר, כדי לבחון את טכנולוגיית הייצור ולשלבה באוניברסיטאות.

"ייצור שבבים בסביבה אקדמית יכול להיות מאתגר, אולם התוכנית מספקת לסטודנטים הזדמנות לרכישת ניסיון תכנון אמיתי, דבר הכרחי להתפתחותם ולעתידם המקצועי. על ידי גישה לטכנולוגיות של חברה מובילה לייצור שבבים, ביכולתנו לאפשר לסטודנטים לצבור שפע של ניסיון בתכנון ובכך לטפח ולגדל מתכנני שבבים מוסמכים", אמר ד"ר צ'ונג-מין קיונג, מנהל בכיר במרכז האקדמי בקוריאה.

ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר-ג'אז, אמר כי "קוריאה הינה אזור משגשג מבחינה חדשנות בייצור ובטכנולוגיה והיא תישאר מרכז לשיפורים טכנולוגיים גם בעתיד. בכוונתנו להרחיב את שיתוף-הפעולה כך שיכלול גם תוכנית התמחות במרכז התכנון שלנו בנתניה, עבור סטודנטים מצטיינים במסלול דוקטורט במספר אוניברסיטאות מובילות. תוכנית זו היא למעשה הדרך שלנו ליצור שיתוף-פעולה כבר בשלב מוקדם עם הדור הבא של המנהיגות הטכנולוגית בקוריאה. פעילות זו תעניק יתרונות ארוכי-טווח לסטודנטים ולאוניברסיטאות, לתעשייה בקוריאה, לטאואר-ג'אז וליחסי ישראל-קוריאה בכלל".