אלי רייפמן: "אין לי מקור הכנסה; אני ומשפחתי נשענים על נדבות"

בראיון לגלי צה"ל תקף רייפמן את המנהל המיוחד לנכסיו, עו"ד איתן ארז, וטען: "כל נכסיי באשר הם - כולל משכורות ותלושי חג - הולכים אליו" ■ הבטיח להחזיר חובות ולמכור את כל מניותיו באמבלייז אם יספקו לו מרווח זמן של שנה

אלי רייפמן, מייסד חברת אמבלייז שנקלע לחובות ומנהל מאבק עיקש נגד עו"ד איתן ארז שמונה למנהל המיוחד על נכסיו, שב ותקף היום (ה') את ארז והבטיח להחזיר את כל חובותיו אם יתנו לו לשם כך תקופה של שנה.

"אני אמכור את מניות אמבלייז שברשותי, זה פשוט משהו שלוקח זמן", אמר רייפמן בראיון לגלי צה"ל. "אני צריך 12 חודשים, אמרתי את זה כבר 60 אלף פעמים. גם הנושים שלי חתמו על הסכמה שהם מוכנים לקבל את זה. מה זה 12 חודשים? לב לבייב ביקש פריסת חובות של 13 שנים, ואני ביקשתי רק 12 חודשים".

רייפמן הבטיח למכור את המניות אם יספקו לו את מרווח הזמן שהוא דורש, וטען כי פעולה זו הינה מורכבת כיוון שהמניות מפוזרות. לדבריו, "אם הייתי אומר שאני לא מוכן למכור את המניות - הייתי מבין שזה ביזיון בית משפט, אבל זו לא היתה האמירה שלי".

רייפמן תיאר את מצבו הכלכלי, אותו כינה "בלתי קיים": "כל נכסיי באשר הם - כולל משכורות ותלושי חג - הולכים לעו"ד איתן ארז. הוא ביטל אפילו קצבאות ילדים. אין לי שום מקור הכנסה, ואני ומשפחתי נשענים על נדבות, כמו למשל חברים שבאים ועוזרים לתחזק את השוטף - אוכל, חיתולים ודברים כאלה".

בסיום דבריו קרא רייפמן לאפשר לו להחזיר את חובותיו: "אני רוצה שהמערכת תסתכל על העובדות. אחרי שיסתכלו סוף-סוף בעובדות, יבינו שאין דרך אחרת מלבד לאפשר לי לעבוד ולהחזיר את החובות. תמיד החזרתי את כל חובותיי, וגם כאן זה יקרה; המאבק הוא מול עו"ד ארז בלבד".