פתיחה חזקה לסדרה "חטופים": רייטינג של 27.4% במוצ"ש

5 תוכניות של זכיינית ערוץ 2 קשת נכנסו לטבלה השבועית, ובראשן גמר "האח הגדול" עם רייטינג של 35.7%

השבוע הראשון של חודש מארס היה שבוע החלומות של זכיינית ערוץ 2 קשת. לא פחות מ-5 תוכניות של הזכיינית הגיעו לצמרת טבלת הרייטינג השבועית, שכולה בסימן רעשי המשנה של "האח הגדול".

תוכנית הגמר של "האח הגדול" הביאה למסך כ-1.5 מיליון צופים ורייטינג של 35.7% בקרב משקי-בית יהודיים - והפכה למשדר בעל הרייטינג הגבוה ביותר מזה שנה ו-3 חודשים.

לינוי בר-גפן בתוכניתה "מה קורה" אירחה את חמישיית הגמר, רגע אחרי האירוע, ולראשונה בתולדותיה היא מריחה את אוויר הפסגות של טבלת הרייטינג עם 30.5%. גם "ארץ נהדרת", בראיון משלה עם החמישייה, רשמה נתון רייטינג מהרגיל של 27.7%.

סדרת הדרמה "חטופים" של קשת, שהחליפה את הריאליטי האימתני במוצאי שבת, מביאה נתון גבוה משמעותית מהמקובל בסדרות דרמה - 27.4%. עם זאת, המבחן האמיתי שלה יהיה בפרק השני שישודר בסוף השבוע הנוכחי.

נתוני רייטינג מוצלחים גם במהדורות חדשות ערוץ 2 בסוף השבוע. אורן וייגנפלד שומר על הנתונים הגבוהים של מהדורת החדשות של מוצ"ש (23.1%), ויאיר לפיד עם נתון גבוה של "אולפן שישי" (21.3%) - הכי גבוה מאז 2008.

זכיינית ערוץ 2 השנייה, רשת, מצליחה להשחיל רק תוכנית אחת לעשירייה הראשונה - "צחוק מהעבודה", שזוכה ברייטינג של 22.3%. "שבוע סוף" מאכזבת את יוצריה גם בתוכנית השנייה ומספקת רייטינג שלא מצדיק את ההשקעה הגדולה בה - פחות מ-19%. "הכל דבש" מספקת רק 12.6% צפייה מביכים.

בערוץ 10 עסקים כרגיל גם בשבוע האחרון. מהדורת החדשות של הערוץ הביאה רייטינג של 7.6%, ואילו הסרט ששודר אחר-כך הביא רייטינג של 6.8%. "הרווק" הביאה ביום שלישי רייטינג של 9.9% בלבד, כאשר הערוץ כושל בהצבת אלטרנטיבה ל"שבוע סוף" המשודרת בערוץ 2 באותו הזמן. "המקור" עם רביב דרוקר ועפר שלח מביאה רייטינג של 8.3%.

22
 22