כחלון וניסן מקדמים הכפפת רשות התקשורת למשרד התמ"ת

שר התקשורת וראש אגף התקציבים במשרד האוצר נפגשו כדי לקדם את הקמתה של רשות תקשורת שתחליף את משרד התקשורת ■ משרד האוצר הביע נכונות לסייע במהלך ולעשות כל מה שיידרש כדי לקדמו

שר התקשורת, משה כחלון, והיועצת המשפטית במשרד התקשורת, נגה רובינשטיין, נפגשו עם ראש אגף התקציבים במשרד האוצר, אודי ניסן, וסגנו ערן פולק, כדי לקדם את הקמתה של רשות תקשורת שתחליף את משרד התקשורת.

משרד האוצר הביע נכונות לסייע במהלך ולעשות כל מה שיידרש כדי לקדמו. מהפגישה מסתמן כי רשות התקשורת תוכפף למשרד כלכלי, כנראה התמ"ת, אך טרם גובשו סיכומים סופיים, זאת משום שכחלון ביקש כי הדיון בסוגיה הפוליטית יישאר לטיפולו.

כחלון מרבה להיוועץ עם גורמים שונים במשק לגבי הרשות החדשה שתקום והמבנה שבו תפעל. הנושאים העיקריים שעל הפרק עוסקים בדרך שבה יפוקח תחום התוכן, באופן חלוקת הסמכויות בין הרשות למועצת השידורים, ובשאלה אם הרשות תעסוק בהסדרה כלכלית או בפיקוח על תוכן בלבד.

בתוך כך עובדים במשרד התקשורת טוענים כי למרות ההבטחות על שיתופם בתהליך הפיכת המשרד לרשות, מונעים מהם לעיין בטיוטות של תזכיר החוק שעומד משרד התקשורת לפרסם בנושא. העובדים טוענים כי שיתופם בתהליך תזכיר החוק הוא חשוב משום שזה עשוי לפגוע במעמדם או בזכויותיהם. ממשרד התקשורת נמסר בתגובה כי התהליך נעשה בשיתוף העובדים.