עורכת מהדורת חדשות 10 טלי בן-עובדיה הודחה מתפקידה

הודחה בין היתר בשל האשמות באשר להתנהלותה בדסק ■ תוחלף ע"י סמנכ"ל חדשות 10, אורי רוזן ■ לבן-עובדיה, המשמשת גם כסמנכ"ל חברת החדשות של הערוץ, הוצע תפקיד סמנכ"ל הפיתוח העסקי של החברה

עורכת המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 10, טלי בן-עובדיה, הודחה מתפקידה. לבן-עובדיה, המשמשת גם כסמנכ"ל חברת החדשות של הערוץ, הוצע תפקיד סמנכ"ל הפיתוח העסקי של החברה. בן-עובדיה טרם הודיעה האם קיבלה את התפקיד.

הרקע הרשמי להחלטה על עזיבתה של בן-עובדיה את תפקיד העורכת הוא בין היתר במסגרת החלטה בחדשות 10 לשים דגש אסטרטגי במהלך 2010 על מהדורת החדשות המרכזית.

ל"גלובס" נודע כי ההחלטה הסופית באשר לבן-עובדיה התקבלה בישיבות של "פורום בכירים" שמקיים ערוץ 10. בשתי ישיבות אחרונות, שנערכו בהשתתפות יועץ ארגוני, הוטחו האשמות קשות באשר להתנהלותה של בן-עובדיה בדסק החדשות, בנוכחות בכירי הערוץ.

בעקבות המקרה דרש גם מנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי, את העברתה של בן-עובדיה מהתפקיד.

עם עזיבתה של בן-עובדיה מונה סמנכ"ל חדשות 10, אורי רוזן, לתפקיד. רוזן שימש בעבר כראש דסק החדשות של העיתון "מעריב". הוא ימשיך בתוקף תפקידו להיות אמון גם על מוצריה האחרים של חדשות 10, כפי שהיה עד עתה, וליצור סינרגיה ביניהם ובין המהדורה המרכזית.

יצויין כי בן-עובדיה מונתה לתפקיד עורכת המהדורה עם הקמת חדשות 10 בשנת 2002, ושימשה מאז בתפקיד למעט הפסקה של שנתיים.

בחודשים האחרונים מהדורת החדשות של 10 נותרה בקיבעון מבחינת אחוזי הצפייה בה. הדבר נבע גם מאוזלת-ידו של הערוץ כולו להעמיד לוח שידורים ראוי, בשל המשבר שתקף אותו.

לא ניתן היה להשיג את תגובתה של בן-עובדיה. בחדשות 10 אישרו רק כי הוצע לבן-עובדיה תפקיד חלופי, אולם הכחישו את הרקע לפיטוריה.