"חצויה" בפיליפינים: דורי מדיה מכרה לראשונה את הסדרה באסיה

בכך עולה ל-35 מספר המדינות להן נמכרה הסדרה מאז השקתה בסוף מאי 2009, והיקף מכירותיה עד כה נאמד בלמעלה מיליון דולר ■ "חצויה" עוסקת בסכסוך בין ערפדים לבני אדם דרך עיניה של חבורת בני-נוער

סדרת הטלוויזיה "חצויה" נמכרה לפיליפינים. מדובר במכירה ראשונה של הסדרה לאסיה, על-ידי חברת דורי מדיה . בכך עולה ל-35 מספר המדינות להן נמכרה הסדרה מאז השקתה בסוף חודש מאי 2009, והיקף מכירות הסדרה עד כה נאמד בלמעלה מיליון דולר.

"חצויה", שעלתה ב-HOT VOD Young בסוף מאי 2009, עוסקת בסכסוך עתיק-היומין בין הערפדים לבני האדם, דרך עיניה של חבורת בני-נוער.

נשיא ומנכ"ל דורי מדיה, נדב פלטי, מסר: "אנו גאים על הצלחתה המתמשכת של 'חצויה' עם כניסתה ליבשת אסיה והפופולריות הגואה שלה בקרב גופי שידור באירופה. פעם נוספת אנו נוכחים לראות כיצד הפקה בעלת מבנה עלילה נכון, חזות בינלאומית וטכניקות צילום מתקדמות מסוגלת לחצות גבולות ולכבוש קהלים מגוונים בכל העולם".

סמנכ"ל התוכן של HOT, יורם מוקדי, מסר כי החברה "גאה להוביל את עולם הפקות המקור ולהיות חלוצה בכל הקשור להפקת תוכן ייעודי לשרות ה-VOD. עולם ה-VOD חשוב ומשמעותי בקרב הקהל הצעיר. אנחנו מחשיבים את 'חצויה' כנכס משמעותי".