רשת השבועונים החרדית "קו עיתונות דתית" משיקה מיתוג מחדש

הרשת מגדילה את התפוצה ל-200 אלף עותקים בשבוע, במקום 140 אלף עותקים כיום ■ מוסיפה גם שני מקומונים חדשים שיגיעו לאזורי בת-ים, חולון, ראשון-לציון, רחובות ובית-שמש

רשת השבועונים החרדית "קו עיתונות דתית" מגדילה את תפוצתה ל-200 אלף עותקים מדי שבוע, במקום 140 אלף עותקים כיום.

בנוסף, במלאת לה 20 שנה, עברה הרשת שבבעלות אריאל קוניק תהליך מיתוג מחדש - והוסיפה שני מקומונים חדשים שיגיעו לאזורי בת-ים, חולון, ראשון-לציון, רחובות ובית-שמש.

"קו לעיתונות הדתית" הוא שבועון חינמי המחולק כעת ב-10 גירסאות מקומיות ברחבי הארץ. הרשת אינה משויכת פוליטית למי מהזרמים במגזר החרדי, ובוועדה הרוחנית שלה, בראשות הרב מרדכי גרוס, יושבים נציגי הפלחים השונים במגזר. השבועון מקפיד על פרסום "כשר" ואינו מפרסם תכנים שעשויים להתפרש כפוגעניים כלפי חרדים, כגון תמונות נשים.

בתהליך המיתוג מחדש הושקו לראשונה לוגואים חדשים לשבועוני הרשת. לדברי סמנכ"ל קו עיתונות דתית, אבי בן-טוב, הוחלט להרחיב את הרשת, לאור "צורך שהורגש בשטח בערים השונות". לדבריו, "בבת-ים ובחולון יש אוכלוסייה הולכת וגדלה של אנשי ש"ס, וברחובות יש בעיקר חסידים ואשכנזים".

העיתון כולל חדשות מקומיות וארציות ומגזין כלכלי-חרדי. באחרונה רכשה הרשת את המקומון החרדי "קשר עסקי" בפתח-תקווה ומיזגה אותו לתוכו. כיום מחזיקה הרשת 5 משרדים - בפתח-תקווה, בית-שמש, חולון, ירושלים ובני-ברק.

במוצאי שבת תקיים הרשת אירוע "מלווה מלכה" לציון 20 שנה לרשת.