אורי רוזן מונה לעורך הראשי של המהדורה המרכזית בחדשות 10

רוזן, ששימש כסמנכ"ל התוכן של חדשות 10, יחליף בתפקיד את טלי בן-עובדיה ■ אסף זוהר, שכיום עורך את המהדורה המרכזית פעם בשבוע, ימונה לעורך בפועל

מנכ"ל חדשות ערוץ 10, ראודור בנזימן, הודיע היום (ד') אחר-הצהריים לעובדי החברה על מינויו של אורי רוזן לעורך הראשי של המהדורה המרכזית.

אסף זוהר, שכיום עורך את המהדורה המרכזית פעם בשבוע, ימונה לעורך בפועל. זוהר שימש כעורך המשנה של המהדורה המרכזית וככתב הפלילים שלה.

אורי רוזן הצטרף לחדשות 10 בינואר 2008 כמנהל הפיתוח והאסטרטגיה, ומספר חודשים לאחר מכן מונה לסמנכ"ל התוכן. בתפקידו כסמנכ"ל התוכן הוביל רוזן בהצלחה את השקת התוכניות "המקור" ו"לילה כלכלי", ופעל לחיזוק הקשר בין מגוון התכניות של חדשות 10.

טרם הצטרפותו לחברה שימש רוזן כראש אגף החדשות של "מעריב".

בנזימן אמר לעובדים כי "ההשקעה והפיתוח של המהדורה ייעשו דרך השקעה בהון האנושי - העובדים, שהם הנכס המרכזי של החברה. השינוי הארגוני במבנה הניהולי של המהדורה המרכזית הוא חלק מתהליך שנבנה בחודשים האחרונים, במסגרתו גובשה האסטרטגיה של חברת החדשות לשנים הקרובות, והמינוי של אורי רוזן הוא יריית הפתיחה בתהליך".

בסיום דבריו הודה בנזימן לעורכת המהדורה היוצאת, טלי בן-עובדיה, שהובילה את המהדורה בשנים האחרונות "להישגים עיתונאיים וטלוויזיוניים מהמעלה הראשונה".