חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד מרחיבה את פעילותה במסגרת הערוצים הישירים ומשיקה אתר אינטרנט חדש. האתר יאפשר ללקוחות לבחור בעצמם כרטיסי אשראי והלוואות המותאמים להם אישית, באמצעות ממשק ידידותי למשתמש.
האתר יציע למשתמשים מידע מקיף על מוצרי החברה, סוגי כרטיסי האשראי, מגוון ההלוואות האטרקטיביות, הטבות ועוד. במקביל, מפתחת החברה בימים אלה תכנים חדשניים נוספים, הצפויים לעלות בחודשים הקרובים.
האתר החדש תוכנן כך שיהיה נגיש גם לבעלי מוגבלויות. ממשק המשתמש של האתר תוכנן ועוצב על-ידי חברת "צור" ופותח על-ידי חברת מטריקס, בניהול ושיתוף-פעולה עם אנשי לאומי קארד. במטרה לספק מענה אופטימלי למשתמשי האתר ביצעה החברה מחקר מעמיק, הן של התנהגות וצרכי המשתמשים באתרים פיננסים והן של דרישות וצרכי לקוחותיה.
בנוסף לממשקי "התאם לעצמך כרטיס" ו"הלוואה מותאמת אישית" תפורסם באתר גם היסטוריית הקמפיינים של החברה, שתאפשר צפייה בכל סרטוני הפרסומת של לאומי קארד לפי בחירה.
"לאומי קארד נמצאת בעיצומו של מהלך שמטרתו להתאים באופן המיטבי בין החברה ושירותיה לבין דרישות הלקוחות וצרכיהם השונים", אמרה ורדית גונדטר, סמנכ"לית השיווק בלאומי קארד. "השקת האתר החדש הינה צעד נוסף לקראת מיצוב האתר וצירופו לשורת אתרים מהמובילים בעולם בתחום זה".
חברת לאומי קארד הינה חברת כרטיסי האשראי השנייה בגודלה בישראל. החברה משווקת את כרטיסי ויזה ומאסטרקארד ומובילה בפיתוח אמצעי תשלום ומוצרים פיננסיים חדשניים, בעלי ערך מוסף. ללאומי קארד כ-1.8 מיליון לקוחות פרטיים, והיא משרתת למעלה מ-40 אלף בתי עסק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.