אתר תפוז וחברת ניטור השיחות באזילה משיקים שיתוף-פעולה

במסגרת המהלך המפרסמים יקבלו תקופת ניסיון חינם בכלי ניטור השיחה שמציעה באזילה, במטרה לבחון היכן מתנהלת עליהם השיחה ברשת ומה אומרים עליהם באינטרנט ■ היקף שיתוף-הפעולה נאמד בכ-200 אלף שקל

אתר תפוז וחברת ניטור השיחה באזילה הכריזו היום (ב') על שיתוף-פעולה, במסגרתו יקבלו המפרסמים תקופת ניסיון חינם בכלי ניטור השיחה שמציעה באזילה, במטרה לבחון היכן מתנהלת עליהם השיחה ברשת ומה אומרים עליהם באינטרנט.

היקף שיתוף-הפעולה נאמד בכ-200 אלף שקל.

התמריץ של תפוז בשיתוף-פעולה זה טמון בתוצאות של בדיקות שנערכות במערכת הניטור של באזילה, שלדברי האתר העידו כי מרבית השיחות באינטרנט על חברות ומותגים בישראל מתקיימות באתר תפוז.

לדברי מנכ"ל תפוז, דן חן, "תפוז הוא פורטל המדיה החברתית הישראלי הגדול ביותר, והוא מציע למפרסמים להשתלב ולהופיע במקומות שבהם מתקיימת השיחה באינטרנט, באמצעות פרסום הדיספליי והווידיאו וכן באמצעות כלי פרסום ייחודיים למדיה החברתית (כגון פעילויות נסיינים, מפגשי בלוגרים ומובילי דעה בפורומים, פעילות תוכן שיווקי בפורומים, תחרויות ועוד). השלב הראשון בפעילות במדיה החברתית הוא להבין היכן מתקיימת השיחה, ולכן חברנו לבאזילה, ואנו מזמינים את כל אנשי השיווק לבדוק בעצמם בחינם איפה מדברים עליהם".