מנכ"ל קניון מלחה: "H&M זו תשובה מצוינת לקניון ממילא"

לעומת ההיסטריה בסניף בעזריאלי בת"א, רק 200 איש חיכו בתור הבוקר בשעת הפתיחה של H&M בקניון מלחה ■ מנכ"ל קניון הדר בירושלים: "בטווח הקצר תהיה פגיעה, בטווח הבינוני זה יתאזן. אופנת ה'בייסיק' תיפגע קצת"

תנועה ערה אך נמוכה משמעותית לעומת זו שזכה לה הסניף בעזריאלי בתל-אביב נרשמה היום (ג') בפתיחת סניף H&M בקניון מלחה בירושלים. רק כ-200 איש המתינו בתור הבוקר בשעת הפתיחה של החנות, אם כי חלקם הגיעו כבר בשעות הבוקר המוקדמות על מנת להמתין בתור.

הרשת חילקה בחינם 200 חולצות לנכנסים הראשונים לחנות, בדיוק כפי שעשתה בתל-אביב, ואסטרטגיה זו הצליחה למשוך גם את הקונים החרדים של העיר.

גדעון אברהמי, מנכ"ל קניון מלחה, מסר היום ל"גלובס": H&M זו תשובה מצוינת לקניון ממילא שמתפתח, והסניף יחזק את הקניון ואת כל העסקים שבו".

אבי שטרית, מנכ"ל קניון הדר בירושלים, שנכח היום בפתיחת החנות, אמר ל"גלובס": "אני מעריך שזה ישפיע עלינו כמו על כולם. בטווח הקצר תהיה פגיעה, ובטווח הבינוני זה יתאזן. אני גם מעריך כי הרשתות האחרות יתנו 'קונטרה', אם כי אופנת ה'בייסיק' תיפגע קצת". בקניון הדר פועלים 75 עסקים, כש-50% מתוכם בתחום האופנה.

מירי, בת 25, הגיעה בשעה 10:10. "חשוב לתפוס את הסחורה הטובה ואת המידות. אני דתייה שיודעת להתלבש", אמרה ל"גלובס".

רשתות אחרות בקניון מלחה ניצלו את המומנטום לשיווק עצמי. החנות של רשת ההלבשה התחתונה ג'ק קובה חילקה תלושי זיכוי בסך 50 שקל לקנייה מעל 250 שקל בחנות.

נזכיר כי בשבוע שעבר, כשנפתח הסניף הראשון של H&M בקניון עזריאלי בתל-אביב, ההיסטריה היתה גדולה בהרבה: בבוקר הפתיחה השתרך תור של מאות אנשים בכניסה לחנות בקניון עזריאלי. הקונים החלו להגיע משעה 8:00 לחנות כדי להיות הראשונים להיכנס, למרות שהפתיחה הרשמית היתה בשעה 11:00.

ברשתות האופנה האחרות של קניון מלחה נשמו היום לרווחה, ותנועה ערה נרשמה גם בקסטרו ובזארה. כפי שאמרה היום ל"גלובס" אחת מהמוכרות ברשת זארה: "ציפיתי שהקומה תהיה מפוצצת, ולא ידעתי אם אצליח לפלס את דרכי לחנות, אבל די דליל כאן. אני חושבת שהם לא יפגעו בנו כל-כך".