ועד עובדי חברת החשמל: לסקר הוא "תרח זקן"

במכתב ששיגר אתמול לכל עובדי החברה כינה לסקר את היעדרות העובדים מאירוע החברה "מביש ומכוער" ■ בוועד טוענים: הנהלת חברת החשמל מנסה להסית את העובדים הצעירים בחברה נגד נציגיהם

הנהלת חברת החשמל מנסה להסית את העובדים הצעירים בחברה נגד נציגיהם - כך טוענים גורמים בוועד העובדים של החברה בעקבות מכתב ששיגר אתמול מנכ"ל החברה לכלל העובדים.

מדובר בסכסוך שפרץ שלשום בין מנכ"ל חברת החשמל עמוס לסקר לוועד המהנדסים הצפוני בחברה, לאחר ש-500 עובדי אגף ההנדסה בחברה החרימו שלשום אירוע המוני שיזמה ההנהלה, במחאה על פגיעה בתנאי שכרם של שנים מחבריהם והוצאת עבודות למיקור חוץ.

במכתב ששיגר אתמול (ב') לכל עובדי החברה כינה לסקר את היעדרות העובדים "אירוע מביש ומכוער". במכתב מאשים לסקר את הוועד כי הוא גורר את החברה לתהליך גסיסה דומה לזה שהתרחש ברשות השידור ומזהיר כי בתוך עשר שנים תהפוך החברה לדינוזאור בדומה לערוץ הטלוויזיה הציבורי.

"ההשפעה ארוכת הטווח של העיצומים הלא חוקיים התכופים אולי לא יפגעו בחברי הוועד עצמם שהם בגילאים מתקדמים", כותב לסקר "אך השפעתם תהיה הרסנית על העובדים הצעירים והעובדים בדרגי הביניים".

במכתב תגובה שפרסם הבוקר וועד המהנדסים הצפוני מכונה לסקר "תרח זקן" ו"סהרורי". לטענת הוועד "התרח הזקן הזה מדבר על חזון לעוד עשר שנים ויותר עבור אותם מאות הצעירים שאותם הוא זורק מדי שנה מהעבודה לאחר שהגיעו לחמש ועשר שנות עבודה והוא מסרב לפתוח עבורם תקנים לקביעות".

דובר חברת החשמל דדי גולן מסר בתגובה כי מכתבו הבוטה של ועד המהנדסים במרחב הצפון אינו ראוי לתגובה.