סוני אריקסון AINO - סלולרי מאכזב

בסוני אריקסון חושבים שממשק מגע הוא טוב בשביל חברות כמו אפל או סמסונג, אבל אצלם לא - לנו לא ברור למה היו צריכים לנטרל את המגע כמעט בכל יכולות המכשיר ■ למרות מספר יכולות מאוד מעניינות, לא ממש חיבבנו את המכשיר

בסוני אריקסון חושבים שממשק מגע הוא טוב בשביל חברות כמו אפל או סמסונג, אבל אצלם לא. הם מאמינים שהמשתמשים רוצים מגע רק בממשק המדיה, בשביל להאזין למוזיקה ולצפות בסרטים, אבל כשהם רוצים לגלוש באינטרנט או להפעיל יישומים, הם יעדיפו לעבור למקלדת של טלפון. לנו לא ברור למה היו צריכים לנטרל את המגע כמעט בכל יכולות המכשיר, מעבר לממשק המדיה ומצב המענה לשיחות.

מערכת ההפעלה: מגיבה בצורה איטית כשמפעילים יישומים.

מצלמה: 8.1 מגה פיקסל עם איכות תמונה יפה מאוד, כולל פוקוס אוטומטי וציון מקום הצילום. איכות הווידיאו מוצלחת.

מוזיקה: הערכה כוללת אוזניית בלוטות' סטריאופונית ותושבת להנחת המכשיר לצפייה בסרטונים או להקשבה לשירים מהרמקול של המכשיר.

סוני אריקסון AINO
 סוני אריקסון AINO

פלייסטיישן: בחברה הבינו שאחת הנקודות החזקות שלה, מלבד מותג המוזיקה ווקמן, הוא קונסולת הפלייסטיישן. לכן, היא משלבת בין השניים באמצעות יישום ה-Remote Play, שמתקשר בין הסלולרי לפלייסטיישן 3 באמצעות האינטרנט. למה זה טוב? אפשר לצפות בתוכן הנמצא בקונסולה שלכם, כמו סרטים או האזנה למוזיקה, כאשר אתם לא נמצאים לידה. החיסרון הוא שאי אפשר עדיין לשחק עדיין במשחקים שנמצאים אצלכם בפלייסטיישן. התוצאה: מעיין צפייה במסך מרוחק במכשיר המשחקים שלכם. יכולת חביבה, אולם לא שימושית.

מה עוד? תוכנת ניווט לכבישים (בתשלום), תקשורת WiFi לגלישה באינטרנט באמצעות הדפדפן האיטי גם כן ויישום לספירת הקילומטרים בעת ריצה (באמצעות ה-GPS).

בשורה התחתונה: למרות מספר יכולות מאוד מעניינות, לא ממש חיבבנו את המכשיר הזה.

מחיר בפלאפון: 3,600 שקל (או 100 שקל כפול 36 תשלומים).

ציון: 7.