טייגר וודס חוזר לגולף? המפרסמים חוזרים לשלם

בעקבות החלטתו של וודס לחזור להתחרות בחודש הבא בטורניר המאסטרס בג'ורג'יה, שווי החשיפה של ספוט בן 30 שניות יעלה מ-350 אלף ל-500 אלף דולר ■ הערכות: הרייטינג יעלה ב-60%

עד כמה באמת "נעלם" טייגר וודס מהמדפים של המפרסמים מאז התפוצצה פרשת הבגידות שלו בדצמבר האחרון?

מגזין "אד אייג'" מפרסם שההוצאה של חברות על פרסום מוצרים תחת שמו של וודס בשלושת החודשים האחרונים הסתכמה ב-1.4 מיליון דולר בלבד. זאת לעומת 80 מיליון דולר ב-11 החודשים שקדמו לשערורייה, ו-130 מיליון דולר שהוציאו בשנת 2008.

עם זאת, ההחלטה של טייגר לחזור לתחרויות בחודש הבא בתחרות המאסטרס באוגוסטה שבג'ורג'יה, תקפיץ באופן דרסטי את המחיר שייאלצו המפרסמים לשלם לרשתות הטלוויזיה - סוכנות "בלומברג" מדווחת כי לפי מחקר של חברת ‏‏Horizon Media Inc‏ שווי החשיפה לספוט בן 30 שניות עבור המפרסמים יעמוד על 500 אלף דולר, לעומת 350 אלף דולר במידה וטייגר לא היה משחק בטורניר.

מי שייהנה מהחשיפה הן חברות ‏AT&T‏, ‏IBM‏ ו-‏Exxon‏ שרכשו בבלעדיות את כל הזמן הפרסום באירוע. ההערכות הן שהרייטינג עשוי לעלות ב-60% אם וודס יגיע לסיבוב האחרון והמכריע. בשנה שעברה צפו בסיבוב המכריע של התחרות 14.3 מיליון צופים בממוצע - נתון דומה לזה של סדרת גמר ה-‏NBA‏ בשנה שעברה.