תקרית ירי קשה בגבול עזה: חייל צה"ל נהרג מאש כוחותינו

כוח צה"ל פתח באש אל עבר שלושה שוהים בלתי חוקים שניסו לעבור את הגבול דרך גדר המערכת לאזור מחסום כיסופים, אך ירה בשוגג לעבר חבריהם שהיו במחסום ■ השב"חים עצמם לא נפגעו בתקרית ונעצרו על ידי כוח צה"ל

תקרית ירי קשה בגבול רצועת עזה. חייל צה"ל מחטיבת גולני נהרג הערב מאש כוחותינו סמוך למחסום כיסופים בדרום. כוח שהיה במקום פתח באש אל עבר שלושה שוהים בלתי חוקים שניסו לעבור את הגבול, אך ירה בשוגג לעבר חבריהם שהיו במחסום - מה שהוביל לתוצאות הקטלניות.

ככל הנראה, אירעה הטרגדיה לאחר ששני הכוחות פתחו בירי אל עבר השב"חים משני צידי הגבול, כך נוצר מצב של ירי דו צדדי - אל תוך המחסום ומחוצה לו. החייל נפגע בחזה מן הירי, נפצע אנושות ומת זמן קצר לאחר מכן. השב"חים עצמם לא נפגעו בתקרית ונעצרו על ידי כוח צה"ל.

כוחות צה"ל שהגיעו למקום הצליחו לכתר את השוהים הבלתי חוקיים ובמהלך חילופי האש נתפסו השלושה. הם נלקחו לחקירה ומתוחקרים בשעה זו בשטח. הצבא מנסה כעת לבדוק כיצד הצליחו השוהים לחדור לשטח ישראל.

התקרית הגיעה אחרי שבוע רצוף של ירי קסאמים והסלמה ברצועת עזה. גם היום נורו רקטות קסאם לאזור שדרות וישובי הדרום ונראה כי האזור נמצא לקראת התחממות. בשבוע שעבר, כזכור, נהרג עובד חקלאות מתאילנד לאחר שקסאם נפל על החממה בה עבד בנתיב העשרה.