עלות העתקת חדר המיון בברזילי שווה 80 אלף ימי אישפוז

אנשי צוות רפואי בביה"ח ברזילי ממורמרים על כך שבוועדת הבדיקה של הקברים להעתקת חדר המיון של בית החולים אין ייצוג לגורם מקצועי וממלכתי ■ לעומת זאת יש נציגות לסגן שר הבריאות יעקב ליצמן, מנחם דשי, וגם ייצוג לאתרא קדישא שהינו גוף אנטי ציוני

סאגת העתקת חדר המיון בבי"ח ברזילי שבאשקלון לא נגמרה. אומנם הוחלט כי ביצוע ההחלטה והעברת התקציב לצורך ביצועה יידחו בחודש על מנת לבדוק את הקברים, אך בבי"ח ממומררים.

אנשי צוות רפואי בביה"ח ברזילי מתרעמים על כך שבוועדת הבדיקה להעתקת חדר המיון של בית החולים אין ייצוג לגורם מקצועי וממלכתי. לעומת זאת יש נציגות לסגן שר הבריאות יעקב ליצמן, מנחם דשי, וגם ייצוג לאתרא קדישא שהינו גוף אנטי ציוני. אין נציגות לרבנות הראשית או לכל גורם ממלכתי אחרת.

כוונתו של ליצמן להעתיק את בניית חדר המיון הממוגן בבית החולים ברזילי למיקום מרוחק יותר, מעוררת סערה רבה במערכת הבריאות ובעיקר במשרד שבראשו ליצמן עומד. עלות הפרויקט נאמדת ב-135 מיליון שקל. בדקנו וחישבנו כי מדובר בסכום השווה ל-80 ימי אישפוז.

נזכיר כי הממשלה אישרה בתחילת השבוע על חודו של קול את העתקת חדר המיון של בית החולים ברזילי באשקלון לנוכח הימצאות קברים במקום. הצעתו של סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, אושרה ברוב של 11 שרים אל מול 10 מתנגדים.

נכון לכתיבת שורות אלה לא התקבלה תגובה של משרד ראש הממשלה.