אמדוקס רוכשת את חברת MX טלקום ב-104 מיליון דולר

MX טלקום הינה חברה מובילה בתחום התשלומים וניהול ההודעות בתחום הסלולר אשר לה פעילות באירופה, ארה"ב ואוסטרליה ■ הפעילות תצורף ליחידה העסקית Amdocs OpenMarket המפעילה מרכז לטרנסאקציות סלולריות

חברת אמדוקס רוכשת את חברת MX טלקום בתמורה ל-104 מיליון דולר במזומן, לאחר ניכוי חובות ויתרות מזומנים. החברה הנרכשת הינה חברה מובילה בתחום התשלומים וניהול ההודעות בתחום הסלולר אשר לה פעילות באירופה, ארה"ב ואוסטרליה.

פעילות MX Telecom תצורף ליחידה העסקית Amdocs OpenMarket המפעילה מרכז מוביל של טרנסאקציות סלולריות.

הרכישה צפויה להגדיל באופן מתון את הרווח למניה, שאינו לפי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), בשנת הכספים 2010. ההשפעה על התוצאות לפי GAAP ב-2010 לא תיוודע עד להשלמת חשבונאות הרכישה. אמדוקס עשויה לרשום הוצאות חד-פעמיות בגין הרכישה ברבעון המסתיים ב-31 במרס 2010 בגין עלויות מסוימות הקשורות לרכישה.

רכישה זו תאיץ את תכניות OpenMarket להתרחבות בינלאומית לשווקים מרכזיים. באמצעות שילוב של מרכזי הפעילות וקוי המוצרים של החברות, תרחיב OpenMarket ואת יכולותיה בתחום התשלומים וההודעות בסלולר אשר יסופקו במודל של פלטפורמה מארחת שתופעל במרכזיה (hosted platform).

ג'יי אמט, ראש יחידת OpenMarket, אמר: "רכישה אסטרטגית זו מרחיבה את הפעילות הבינלאומית של OpenMarket ומחזקת באופן משמעותי את מעמדנו המוביל בשוק התשלומים בסלולר המתרחב במהירות והצפוי לעבור את שוק ההודעות בסלולר בשנים הקרובות. בנוסף, הרכישה מחזקת את קו המוצרים שלנו עם מערך נרחב של שירותי ערך מוסף למשווקים."

אלכס מויר, מנכ"ל MX Telecom אמר, "אנו שמחים על איחוד הכוחות עם OpenMarket אשר פלטפורמת התשלומים בסלולר שלה משלימה את היכולות של MX Telecom. הרכישה תאפשר לארגון המאוחד לשרת טוב יותר את לקוחותינו ולהאיץ את תוכניות הצמיחה הגלובליות שלנו. עובדינו גאים בהישגיה של MX Telecom ואנו מצפים להמשיך ולעצב את התעשייה כחלק מ- OpenMarket."

בריאן שפרד, ראש חטיבת Amdocs Interactive, אמר, "אמדוקס מחויבת לתחום הפעילות של OpenMarket ולהתרחבותה הגלובלית. קשריה ההדוקים של אמדוקס עם ספקיות שירותי תקשורת ברחבי העולם, בשילוב עם פלטפורמות הטרנסאקציות הסלולריות של OpenMarket ו-MX Telecom, יכולות לחולל מהפיכה בתעשיית השירותים הניידים. כערוץ הפצה מארח לשירותים ניידים, OpenMarket מאפשרת לספקיות שירותי התקשורת לנצל ביעילות את הערוץ הזה על מנת להרוויח משירותים סלולריים חדשים עבור מותגים, משווקים, ארגונים וספקי תוכן דיגיטלי."

MX Telecom הוקמה בשנת 2000 ומסייעת למאות חברות ליישם שירותים סלולריים ברחבי העולם, ביניהן גופי שידור לאומיים, סוכנויות ממשלתיות, מותגים מובילים ומיזמים.