אלביט תספק מערכות לוחמה אלקטרונית בכ-147 מיליון דולר

הלקוח נמצא באסיה, והחוזה יתפרש על 3 שנים ■ באמצע החודש דיווחה החברה כי זכתה בחוזה משמעותי באוסטרליה לאספקת מערכות לניהול שדה המערכה המודרני בהיקף של כ-298 מיליון דולר ל-3 השנים הקרובות

עוד חוזה לאלביט מערכות: החברה הודיעה הבוקר (ד') כי אלישרא מערכות, המוחזקת ב-70% על ידה, תספק ללקוח באסיה מערכות לוחמה אלקטרונית למטוסים ולמערכות יבשתיות. ההיקף הכספי הכולל של החוזים מסתכם בכ-147 מיליון דולר לאספקה במהלך 3 שנים.

יצחק גת, מנכ"ל אלישרא, מסר כי "הבחירה במערכות של החברה מעידה על מובילותה הטכנולוגית של החברה ועל מידת הבשלות של מערכות אלישרא, המבססת את מקומה כמובילה עולמית בתחום הלוחמה האלקטרונית".

נזכיר כי באמצע החודש דיווחה אלביט מערכות כי זכתה בחוזה משמעותי באוסטרליה. החוזה הוא לאספקת מערכות לניהול שדה המערכה המודרני בהיקף של כ-298 מיליון דולר לשלוש השנים הקרובות. מדובר בחוזה לאספקה, התקנה, הטמעה ותמיכה של מערכות תקשו"ב (תקשורת, שליטה ובקרה) מרמת החייל הבודד ועד רמת מיפקדת החטיבה, במסגרת התכנית "יבשה 75/125" של הצבא האוסטרלי. מערכות התקשו"ב מתבססות על מערכת ניהול קרב (מענ"ק) לכוחות רגליים, כוחות רק"מ (רכב קרבי משוריין) וחפ"קים נפרסים.