הדוגמניות מרינה מולדובן ומירה קיי נבחרו להוביל את הקמפיין החדש למותג מוצרי החשמל האיטלקי smeg.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן-נהרדעא, כולל עיתונות, שילוט חוצות וקמפיין גרילה, בהשקעה של מיליון שקל.
כל אחת מהדוגמניות תקבל סכום מדווח של כ-10,000 דולר עבור הקמפיין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.