פותחים חודש: מיהן 3 המניות המומלצות של JP מורגן לאפריל?

צורן נשארה ברשימת המומלצות החודשית למרות ירידה של 5.1% במארס ■ נייס נכנסה לרשימה עם פוטנציאל לעלייה של 21%

2 מניות ישראליות מככבות ברשימת "שלוש המומלצות" של JP מורגן לחודש אפריל. הבנק האמריקני הותיר את צורן ברשימה והכניס לתוכה גם את TSYS (סימול: TSYS) ואת נייס הישראלית, תוך שהוא הסיר מהרשימה את GeoEye (סימול: GEOY) ואת פלטרוניקס (סימול: PLT).

"הגידול בהזמנות למוצרי נייס (20% ברבעון הרביעי של 2009) בא לידי ביטוי ברבעון הראשון של 2010 וצבר ההזמנות שלה ממשיך לשבור שיאים", כתבו האנליסטים בסקירה. "אקטימייז מהווה משקולת חשובה בצמיחה הזו, מה שיתרום לשיעורי הרווחיות של נייס. אנו מאמינים גם שלנייס יש יותר 'מגה-עסקאות' בצנרת במגזר הביטחוני, כלומר בהיקפים כספיים של יותר מ-8 ספרות".

JP מורגן מחזיק בהמלצת "משקל יתר" על נייס עם מחיר יעד של 38.5 דולר למניה, גבוה ב-21% ממחיר השוק. את מחיר היעד העלו האנליסטים לפני כ-3 שבועות, אולם מאז המניה דווקא ירדה ב-3.8%.

ישראלית נוספת ברשימה של JP מורגן היא צורן, שנשארת ברשימת המומלצות לחודש אפריל למרות שבחודש שעבר היא ירדה ב-5.1%. JP מורגן מחזיק בהמלצת "משקל יתר" גם על צורן, עם מחיר יעד של 15 דולר למניה שגבוה בכ-40% ממחיר השוק.

"צורן עשויה להיות בעמדת שינוי", סבורים האנליסטים. "שנים של השקעות בסיליקון ותוכנות הניבו פורטפוליו של מוצרים שמתאימים לדור הבא של מכשירי CE (מכשירי צריכה אלקטרוניים כגון DVD, מכשירי CD ועוד - ע.ב.י). אנו מאמינים שהמניה מוערכת בחסר והיא יכולה להתברר כהשקעה טובה לטווח ארוך".