צ'רלטון דחתה את השקת ערוץ ה-HD שלה לעונה הבאה

מפעילת ערוצי ספורט 1 וספורט 2 מעדיפה לקדם את עונת 2010/11 באמצעות השדרוג הטכנולוגי שתציע ללקוחות ■ השידורים הצפויים בערוץ: משחקי כדורגל מהפרמיירליג האנגלית והסרייה A האיטלקית

חברת צ'רלטון, מפעילת הערוצים ספורט 1 וספורט 2, החליטה לדחות את העלייה המתוכננת של ערוץ ה-‏HD‏ שלה. למרות שבחברת ‏yes‏ כבר החלו בפרסומים לקראת עליית הערוץ, החליטה צ'רלטון לדחות את השקת ה-‏HD‏ לקיץ, אז ייפתחו הליגות האירופיות אותן היא משדרת.

ל"גלובס" נודע כי ההחלטה נובעת מאי-הרצון של החברה להשיק את שידורי ה-HD‏ בסוף העונה הנוכחית. בחברה מעדיפים לקדם את העונה הבאה גם באמצעות השדרוג הטכנולוגי שהחברה תציע ללקוחות.

צ'רלטון השלימה כבר לפני מספר חודשים את ההיערכות לעליית הערוץ, באמצעות חברת אולפני הרצליה, והיתה אמורה להשיקו כבר החודש. צ'רלטון צפויה לשדר בערוץ ה-‏HD‏ משחקי כדורגל מהפרמיירליג האנגלית והסרייה ‏A‏ האיטלקית.

נכון להיום פועלים בישראל 3 ערוצי ספורט בטכנולוגיית ‏HD‏ - ספורט 5‏ HD‏, יורוספורט ‏HD‏ ולאחרונה עלה לאוויר ‏Fox Sports HD‏ שמשדר בשלב זה רק ללקוחות ‏yes‏. תוך כחודשיים יעלה לאוויר אפיק ‏HD‏ של רשות השידור, שבו ישודרו משחקי המונדיאל מדרום אפריקה.

בצ'רלטון סירבו להתייחס לידיעה.