קניתם iPad בחו"ל? המפעילות בארץ ימכרו כרטיסי מיקרו סים

אפל תציע בתוך מספר שבועות דגם נוסף של ה-iPad הכולל חיבור לאינטרנט דרך הרשת הסלולרית ולא רק באמצעות תקשורת אינטרנט אלחוטית (WiFi) ■ פלאפון נמצאת במו"מ מתקדם להשקת ה-iPad בישראל

חלק ממפעילות הסלולר בישראל מתכננות להציע ללקוחות שיקנו את ה-iPad בחו"ל, אפשרות לרכוש דרכן כרטיסי מיקרו סים.

חברת אפל תציע בתוך מספר שבועות דגם נוסף של ה-iPad הכולל חיבור לאינטרנט דרך הרשת הסלולרית ולא רק באמצעות תקשורת אינטרנט אלחוטית (WiFi). לקוחות שיקנו את המכשיר בחו"ל, יהיו מעוניינים ליהנות מהחיבור הנייד בכל מקום ולצורך כך, יצטרכו לרכוש כרטיס סים תואם וחבילת גלישה. מפעילות הסלולר נמצאות כרגע במגעים עם חברות שונות המספקות את כרטיסי המיקרו סים.

כרטיסי המיקרו סים הם כרטיסי סים רגילים, הדומים לאלו הנכנסים היום לטלפונים הסלולריים בישראל, אולם הם קטנים יותר. חברת אפל החליטה משום מה, להשתמש בכרטיס סים השונה מזה הנמצא היום בטלפונים ובמחשבים ניידים, ככל הנראה בניסיון לשלוט במכירת המכשיר. למרות זאת, אפל לא מתכננת לנעול את המכשיר למפעילה סלולרית מסוימת, בעת מכירתו בארה"ב.

תוך כדי ההמולה על השקת ה-iPad בארה"ב, הודיעה היום חברת פלאפון שהיא נמצאת במשא ומתן מתקדם להשקת ה-iPad בישראל. אולם לא ברור מתי החברה מתכננת לבצע את ההשקה, מכיוון שה-iPad עדיין לא יצא מעבר לגבולות ארה"ב והוא עדיין לא תומך בכתיבה בשפה העברית.