מודיעין מתחזקת: רון מאור וצחי סולטן הצטרפו כדירקטורים

רון מאור, בנה של מנכ"ל בנק לאומי, גליה מאור עזב לאחרונה את תפקידו כסמנכ"ל התכנון והפיתוח של אפריקה ישראל ■ יעקב בלייברג המשמש כיו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל החברה, התפטר מתפקידו כדירקטור

מודיעין יהש , חברת חיפושי הנפט והגז שבשליטת צחי סולטן וקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר מודיעה היום על שינויים בהנהלה הבכירה של החברה אשר יחזקו עוד את מיצובה של החברה ששבה לפעילות ציבורית רק לאחרונה, ומסתמנת כשחקנית בולטת בענף. חיזוק השדרה הניהולית בחברה הינו חלק מהיערכותה של השותפות להרחבה משמעותית של פעילותה. עם השלמת רכישת הזכויות בשותפות על ידי קבוצת IDB ("קלוזינג"), צפויה IDB למנות דירקטורים במודיעין מטעמה, ובהם גם את יו"ר מודיעין.

רון מאור, מי שהיה עד לאחרונה סמנכ"ל הכלכלה והתיכנון של חברת אפריקה ישראל שבשליטת לב לבייב במשך 3.5 שנים מונה כדירקטור בחברה, וכן לסגן היו"ר הדירקטוריון הפעיל של השותף הכללי את תפקידיו אלו יחל ב-1 במאי.

רון מאור, בנה של מנכ"ל בנק לאומי, גליה מאור משמש כדירקטור גם בחברות אפ-רן, אפריקה ישראל, אפריקה ישראל בית השקעות, אפריקה ישראל פיננסים והשקעות, אפריקה ישראל תעשיות, תדיראן טלקום, אפריקה ישראל הנפקות ואפריקה ישראל מוצרים פיננסים.

גם צחי סולטן המחזיק ב-6.26% מההון בחברה שהם יותר מ-461 מיליון יחידות השתתפות, מכח החזקתו ב-95% מחברת נויה חיפושי נפט וגז אשר מחזיקה ב-99% מההון בשותף המוגבל של מודיעין וב-75% מההון בשותף הכללי - מונה גם הוא היום כדירקטור בחברה ויכנס לתפקיד היום (ה-11 באפריל). סולטן משמש גם כיו"ר ומנכ"ל חברת כלל חיתום ומשמש כדירקטור במספר חברות מקבוצת כלל פיננסים.

יעקב בלייברג המשמש כיו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל החברה, התפטר מתפקידו כדירקטור בחברה.

שותפות חיפושי הנפט מודיעין מחזיקה בזכויות ב-4 רישיונות לחיפוש נפט וגז: רישיונות "ים חדרה" ו"גבריאלה" בים התיכון, רישיון "שרית" באזור אשדוד ורישיון "צורים" באזור ים המלח. כמו כן, השותפות מתעתדת לקלוט זכויות בקשר עם רישיונות "שרה" ומירה" בים התיכון (עסקת פטרומד), עם השלמת העסקה בחודשים הקרובים.