זיל פלדמן מתקשה למכור את אחוזתו בניו-ג'רזי ב-19.5 מיליון דולר

המגרש שעליו חולשת האחוזה משתרע על יותר מ-12 דונם ■ מפולאר השקעות לא נמסרה תגובה, אך מקורבים לפלדמן אומרים שהוא מנסה למכור את האחוזה זה זמן מה ולא מצליח משום שאינו מוכן להתפשר על המחיר, וגם בשל מצבו של שוק הנדל"ן בארה"ב

פולאר השקעות נמצאת בימים אלה בעין הסערה בעקבות חשיפת החשדות לשוחד בפרויקטי נדל"ן שבהם מעורבת החברה - הולילנד בירושלים וחוות הזרע בדרום-מזרח תל אביב. כזכור, המשטרה פשטה בשבוע שעבר על משרדי פולאר בהקשר, אולם היא מייחסת חשדות לכאורה של שוחד ליו"ר החברה בעבר, אביגדור קלנר.

בינתיים, בעל השליטה הנוכחי, איש העסקים היהודי-אמריקני זיל פלדמן, אינו מצליח למכור את אחוזתו הנוצצת בניו ג'רזי זה שנה, כך נודע ל"גלובס".

פלדמן מתגורר בעיירה אנגלווד שבניו ג'רזי. האחוזה מוצעת למכירה ב-19.5 מיליון דולר על ידי זרוע הנדל"ן של סות'בי'ס. אנגלווד ממוקמת כ-20 קילומטר צפונית לעיר ניו יורק.

האחוזה מעוצבת בסגנון הקולוניאליסטי ונבנתה בתחילת העשור. יש בה 22 חדרים, על פי נתוני מאגר הנכסים למכירה של ניו ג'רזי. בני הזוג פלדמן יכולים לבחור בין תשעה חדרי אמבט מרווחים ונהנים מחניה מקורה לשלושה רכבים. יש להם מרתף יינות, שולחן ביליארד חדר כושר, סאונה ובריכה מקורה.

המגרש שעליו חולשת האחוזה משתרע על יותר מ-12 דונם. בסות'בי'ס קוראים לנכס "הזדמנות של פעם בחיים".

מחברת פולאר השקעות לא נמסרה תגובה, אך מקורבים לפלדמן אומרים שהוא מנסה למכור את האחוזה זה זמן מה ולא מצליח למכור משום שאינו מוכן להתפשר על המחיר, וגם בשל מצבו של שוק הנדל"ן בארה"ב. לדברי המקורבים, פלדמן מעוניין לעבור לעיר ומחפש פנטהאוז במנהטן.