רווחי שיא של כמעט 3 שנים ל-UBS ברבעון הראשון של 2010

הבנק הגדול בשווייץ דיווח הבוקר כי הוא צופה שהרווח ברבעון הראשון של השנה לפני מס עמד על לפחות 2.5 מיליארד פרנק שוויצרי (כ-2.4 מיליארד דולר) על רקע קפיצה ברווחי חטיבת הבנקאות להשקעות

הבנק הגדול בשווייץ, UBS, דיווח הבוקר (ב') על תוצאות חזקות ברבעון הראשון של 2010. נראה שהבנק מתאושש מהמשבר הקשה שעבר עליו בשנתיים האחרונות. מניית UBS Ag-Reg עלתה 10% מתחילת השנה, ושווי השוק שלו טיפס לכ-67.7 מיליארד פרנק שוויצרי.

יו.בי.אס דיווח הבוקר כי הוא צופה שהרווח ברבעון הראשון של השנה לפני מס עמד על לפחות 2.5 מיליארד פרנק שוויצרי (כ-2.4 מיליארד דולר) על רקע קפיצה ברווחי חטיבת הבנקאות להשקעות. זאת, לעומת הפסד של כ-1.5 מיליארד פרנק שוויצרי ברבעון המקביל אשתקד.

נציין כי ביום רביעי הקרוב יקיים הבנק כנס משקיעים. הדו"חות המלאים של הבנק לרבעון הראשון של 2010 יתפרסמו להתפרסם ב-4 במאי.

הבנק השוויצרי נפגע, בין היתר, מנטישה של לקוחות עשירים מאוד עקב החקירות של הרשויות בארה"ב ורצונם לשים את היד על אזרחים אמריקנים שהתחמקו מתשלומי מיסים. בשנה שעברה שילם הבנק 780 מיליון דולר לארה"ב ומסר לרשויות אמריקנים מידע לגבי יותר מ-250 חשבונות של לקוחות לאחר שהודה בכך שסייע ללקוחות אמריקנים לחמוק ממס.