נס טכנולוגיות מטפסת בבורסה: חתמה חוזה חדש ב-24 מיליון דולר

נס זכתה במכרז ציבורי של משרד הבריאות הסלובקי לאספקת השלב הראשון של מערכת שירותי בריאות מקוונים ■ נס אחראית על פיתוח התוכנה ותשלב את המערכות בפרויקט

מניית נס טכנולוגיות מטפסת בכ-2.9% בבורסה בת"א, לאחר שהחברה הודיעה כי זכתה במכרז ציבורי של משרד הבריאות הסלובקי לאספקת השלב הראשון של מערכת שירותי בריאות מקוונים, בהיקף של 32.4 מיליון אירו (כ-44 מיליון דולר).

השלב הראשון של הפרויקט יארך כ-24 חודשים, נס טכנולוגיות, ספקית שירותי המחשוב הישראלית, אחראית על פיתוח התוכנה ותשלב את המערכות בפרויקט - חלקה בפרויקט הינו 17.8 מיליון אירו (כ-24 מיליון דולר). Lynx, המספקת פתרונות אבטחת מידע ומערכות מידע, אחראית לאבטחת המידע ולתשתית, וחלקה בפרויקט הינו 14.6 מיליון אירו (כ-20 מיליון דולר), יחד עם שותפיה.

הקונסורציום, בראשותו עומדת נס, מורכב מחברות בעלות ניסיון רב ביישום מערכות מידע בתחום הבריאות במדינות רבות. בפרויקט ייעשה שימוש בטכנולוגיות של חברות בינלאומיות ידועות.

נס טכנולוגיות מספקת שירותים ופתרונות בתחום המחשוב וטכנולוגיות המידע (IT).החברה מתמחה בפיתוח מוצרי תוכנה; בשילוב של מערכות, פיתוח יישומים וייעוץ ובהפצת מוצרי תוכנה. נס מספקת את מגוון פתרונותיה ושירותיה תוך שימוש במודל אספקה גלובלי המשלב בין offshore ,near-shore וצוותים מקומיים.