אפליקציית iPhone תאפשר צפייה בשידור חי בכנס TEDxTelAviv

הכנס, שנעשה ברוח כינוס TED העולמי, כולל הרצאות של דוברים בעלי חשיבה נועזת, המייצגים את מיטב העשייה בתחומי המדע, האמנות, התרבות והטכנולוגיה

אפליקציית iPhone תאפשר צפייה בשידור חי בכנס TEDxTelAviv, שנעשה ברוח כנס TED העולמי. הכנס כולל הרצאות של דוברים בעלי חשיבה נועזת המייצגים את מיטב העשייה בתחומי המדע, האמנות, התרבות והטכנולוגיה. הכנס יתקיים ב-26 באפריל במרכז "נא לגעת" ביפו.

אפליקציית ה-iPhone זמינה להורדה ללא תשלום באפסטור בכל העולם או ישירות בכתובת: http://www.applicaster.com/tedxtelaviv.html

עד למועד הכנס מציעה האפליקציה תוכן עשיר ממיטב מסורת TED: שיחות נבחרות מכנסי TED העולמיים עם דוברים כגון: ביל קלינטון, אל גור, ג'יין גודל, ביל גייטס, פול סיימון, ריצ'ארד ברנסון, פיליפ סטארק, גורדון בראון ובונו, וספרייה מיוחדת המוקדשת לדוברים הישראלים בכנסי TED לדורותיו, וביניהם: יוסי ורדי, משה ספדי, דן אריאלי, שי אגסי, ואיתי טלגם. עוד מציעה האפליקציה: ספירה לאחור לקראת יום הכנס ופרסום רשימת הדוברים.

ביום האירוע תאפשר האפליקציה צפייה בשידור החי לפי לוח הזמנים של הכנס. בנוסף, על מנת לאפשר צפייה גם לאחר שידור הכנס, האפליקציה תכלול את ספריית ההרצאות המלאה, שתועלה לאוויר זמן קצר לאחר תום הכנס.

מיה אלחלל, ממארגני כנס TEDxTelAviv, מסרה כי "האפליקציה של הכנס הינה מעשה מתבקש הן מבחינת תוכן הכנס הקשור במישרין לחדשנות וקידמה והן מבחינת הצורך של חובבי כנסי TED לדורותיו. אנו מקווים שהאפליקציה תסייע לנו להפיץ את הבשורה של TEDxTelAviv לקהל גדול ככל שניתן בארץ ובחו"ל".

האפליקציה של TEDxTelAviv פותחה על-ידי חברת The Imagine Network, חברת בינלאומית לייעוץ ותכנון אסטרטגי מובנה והטמעת פלטפורמות טכנולוגיות מתקדמות. זוהי האפליקציה הראשונה בישראל המאפשרת צפייה בשידור חי.