שינויים בהנהלת דש-איפקס: מנכ"ל קרנות הנאמנות פורש

מנכ"ל דש, קובי לוינסון, הגדיר היום את הישגיו של אלדר "יוצאי דופן" ■ טרם הוחלט על מחליף לאלדר, אך ההערכות הן כי ימונה מתוך דש-איפקס

בתחילת השנה נכנס אלי ברקת, מבעלי קרן ההשקעות BRM, לנעלי בעל הבית בבית ההשקעות דש-איפקס. עם השלמת ההשתלטות על בית ההשקעות, נשמעו הערכות בשוק כי במהלך התקופה הקרובה יחולו בדש-איפקס שינויים פרסונליים רבים, בין היתר בהנהלה הבכירה.

אחד השינויים הוא כניסתה של גבי רביד לתפקיד יו"ר בית ההשקעות, כנציגתו של ברקת. פרט לכך, בימים האחרונים כבר מתבצעים שינויים בדרג הביניים של ההנהלה, בקרב מנהלי החטיבות השונות, ושני מינויים כאלה פורסמו היום.

ראשית, הודיעה דש כי מנכ"ל חברת קרנות הנאמנות של הבית בשלוש השנים האחרונות, אסף אלדר, יעזוב את בית ההשקעות לאחר שש שנים בהן כיהן בתפקידים שונים. אלדר היה אחראי על חברת הקרנות של דש בתקופה בה גדלו נכסיה ביותר מפי 4, מסך של 1.8 מיליארד שקל לכ-8.25 מיליארד שקל כיום. מנכ"ל דש, קובי לוינסון, הגדיר היום את הישגיו של אלדר "יוצאי דופן". טרם הוחלט על מחליף לאלדר, אך ההערכות הן כי ימונה מתוך דש-איפקס.

גלעד שמעוני ינהל את חברת החיתום

בדיווח נוסף, הודיעה דש איפקס על מינויו של גלעד שמעוני, עד לאחרונה מנכ"ל קרנות הנאמנות של אקסלנס נשואה, לתפקיד מנכ"ל חברת החיתום של איפקס. שמעוני יחליף בתפקיד את אהרון סמרה, שיקודם לתפקיד יו"ר פעיל של החברה.