מבשלות בירה ישראל תשקיע 5 מיליון שקל בהשקת מותג הבירה SKOL בישראל.
החברה קיבלה את הזיכיון לשיווק וייצור המותג הבינלאומי, שממוקם לדבריה, במקום השלישי במכר העולמי.
השקת SKOL תלווה בפעילות שיווקית ענפה, שתכלול קמפיין פרסום בטלוויזיה ובאינטרנט ופעילות קד"מ וטעימות נרחבת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.