לראשונה בישראל: ערוץ אירוטיקה באיכות שידור HD ב-HOT

HOT חתמה בפסטיבל מיפ על הסכם עם חברת פנטהאוז להעלאת ערוץ PENTHOUSE HD ללקוחותיה ■ הערוץ החדש יעלה במהלך מאי וישדר בין השעות 22:30 ל-05:00 בבוקר ■ עלותו תהיה 29.90 שקל לחודש

לראשונה בישראל: ערוץ אירוטיקה באיכות שידור HD. חברת הכבלים HOT חתמה בפסטיבל מיפ האחרון שנערך בקאן על הסכם עם חברת פנטהאוז להעלאת ערוץ PENTHOUSE HD ללקוחותיה. לחברה קרוב ל-100 אלף לקוחות HD.

.

בין התכנים המובילים בערוץ ישודרו סרטים בכיכובן של כוכבות מובילות בתעשיית הארוטיקה, ובהן ג'אנה הייז, שואנה לייני וטורי בלאק, כך נמסר מחברת הכבלים.

חבילת ה-HD של HOT כוללת ערוצים כמו HOT MOVIES HD, ערוץ HOT3 HD, ערוץ יורו ספורט HD, ערוץ National Geographic HD, ערוץ MTV HD, ערוץ ספורט 5 HD, ערוץ FTV HD, MGM HD, BOLLYWOOD HD, כמו גם תכני HD ב-HOT VOD.

מנהל הערוצים ב-HOT, רון הרמלין, מסר כי "תעשיית הארוטיקה עברה כברת-דרך ארוכה, מאז הימים בהם נאלצו הצופים לשכור קלטות וידיאו באיכות מטושטשת ועד ימינו אנו. לאור הגידול המשמעותי במספר לקוחותינו המנויים לשירות HD, אנו מחוייבים להמשיך ולהעשיר את מספר ערוצי ה-HD ואת תכני ה-HD HOT VOD".

ג'קי ווטרס, מנכ"ל חברת נועה פרודקשנס המייצגת את ערוץ פנטהאוז HD באירופה, מסר כי "המכירות של ציוד קצה טלוויזיוני לשידורי HD, כגון ממירי ומסכי HD, נמצאים בעלייה מתמדת באירופה כבר זמן מה. המגמה מתבטאת בדרישה לתכני HD איכותיים מבתי הפקה מובילים. מיצובו של המותג פנטהאוז מספק באופן מושלם את דרישותיו של פלח שוק חשוב זה".