ארית תספק מרעומים ב-4 מיליון ש'; המניה זינקה החודש ב-42%

החברה: "מסתמן מצד הלקוח כי ההזמנה תגדל להיקף של כ-11 מיליון שקל" ■ המניה מגיבה להודעה בעלייה של כ-1%; מתחילת החודש עלתה בלמעלה מ-42%

חברת ארית תעשיות , העוסקת בייצור מרעומים ומוצרי אלקטרוניקה צבאיים, משיגה דריסת רגל במזרח אירופה לאחר שחתמה על הסכם עם חברה מבולגריה לאספקת מרעומים בהיקף של כ-4 מיליון שקל. המכירות יושלמו עד סוף השנה.

"מסתמן מצד הלקוח כי ההזמנה תגדל להיקף של כ-11 מיליון שקל", מסרה ארית בדיווח לבורסה. "המרעומים, אשר יסופקו בהזמנה ועל פי יעדם, יותאמו לסוג תחמושת מזרח אירופית. הפרויקט הוא פתח לדריסת רגל בשוק רחב מימדים אשר רשף (החברה הבת של ארית - ע.ב.י) טרם פעלה בו נכון להיום".

צבר ההזמנות של ארית, כולל הזמנה זו, מסתכם בכ-77 מיליון שקל והוא מיועד לאספקה במחצית השנייה של השנה ובמהלך 2011. החברה נמצאת בימים אלה בשלבים מתקדמים של 3 מכרזים לאספקת מרעומים לצבא הודו בהיקף כולל של כ-200 מיליון דולר, יחד עם שותפתה ההודית BEL.

כאמור, הודעה זו מצטרפת לאירועים נוספים אשר עוברים על ארית בחודשיים האחרונים, החל מהודעתה לגיוס הון בהיקף של למעלה מ-10 מיליון שקלים, וכלה בהתקדמות הפעילות העסקית שלה בהודו, כל אלו הביאו את המניה לעלייה של למעלה מ-42% מתחילת החודש, ולזינוק של כ-253% מתחילת השנה.

ארית תעשיות נסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של 83.89 מיליון שקל.